RO EN
السلة فارغة

VOLVO GROUP: Cresteri semnificative in toate sectoarele de activitate

Recent, grupul Volvo a anuntat rezultatele financiare aferente primului semestru din acest an. Conform datelor incluse in comunicatul oficial, vanzarile din trimestrul al doilea au totalizat 68,76 miliarde coroane suedeze (7,29 miliarde de euro), cu 27,5% mai mult fata de intervalul similar din 2009. La nivelul intregului semestru, cifra de afaceri a fost de 127,38 miliarde coroane suedeze (13,5 miliarde euro), in crestere cu 14,8% in comparatie cu perioada ianuarie - iunie 2009. Structura vanzarilor pe principalele segmente de activitate indica faptul ca divizia de echipamente pentru constructii a realizat vanzari de 15,3 miliarde coroane suedeze (+67%), iar cea de autocamioane a avut incasari de 41,6 miliarde coroane suedeze (+24%). Trendul crescator a fost consemnat mai ales in Asia si America de Sud, pe fondul dezvoltarii puternice a regiunilor respective in ultimii ani, precum si datorita nivelului ridicat al investitiilor industriale. In ceea ce priveste situatia din Europa, Japonia si SUA, vanzarile au crescut intr-o masura mai mica, pietele respective situandu-se, inca, la niveluri destul de scazute. Pe termen scurt, managerii Volvo se vor concentra preponderent pe cresterea continua a productiei in cadrul celor mai multe facilitati industriale pe care le detin, concomitent cu accentul pus pe majorarea eficientei economice. Reprezentantii concernului mai subliniaza faptul ca este posibil ca recuperarea treptata a cererii sa potenteze obiectivele mentionate. Informatii suplimentare, la www.volvo.com  

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter