RO EN
السلة فارغة

VILLEROY & BOCH: Vanzari nete de 715 milioane de euro, in 2009

Grupul Villeroy & Boch (Germania), producator international de placi ceramice si obiecte sanitare, a inregistrat, anul trecut, vanzari nete de 715,3 milioane de euro, in scadere cu 14,9% fata de nivelul din 2008, cand valoarea acestora a fost de 840,9 milioane de euro. In semestrul al doilea din 2009, vanzarile companiei s-au diminuat cu aproximativ 10% raportat la intervalul similar din 2008, declin moderat in comparatie cu primele sase luni ale aceluiasi an, cand a fost inregistrata o scadere medie de 20%. Cifra de afaceri generata de divizia de placi ceramice si obiecte sanitare in 2009 a fost de 426,7 milioane de euro, reprezentand o diminuare cu 18,1% fata de anul anterior, tendinta manifestata pe toate pietele de desfacere ale societatii.
Din punct de vedere al distributiei regionale, cele mai importante vanzari au fost consemnate in Germania (197,6 milioane de euro), tarile nordice (88,1 milioane de euro) si Franta (71,4 milioane de euro). Afacerile din Europa de Est reprezinta 8% din incasarile grupului, anul trecut fiind obtinute din aceasta zona 57,2 milioane de euro. In cadrul celeilalte divizii importante a grupului (articole de uz casnic) vanzarile au scazut cu 9,8%, pana la 288,6 milioane de euro. Previziunile pentru acest an sunt pozitive, reprezentantii concernului estimand stabilizarea afacerilor, in contextul imbunatatirii mediului economic. In Romania Villeroy & Boch este activ prin subsidiara Mondial, producand, in fabrica pe care o detine la Lugoj, obiecte sanitare si armaturi. Informatii suplimentare, la www.villeroy-boch.com

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter