RO EN
السلة فارغة

Verofer intentioneaza sa-si extinda gama de produse


Numele: Razvan Harlau (29 de ani)
Functia/Firma:
director comercial, Verofer;
Studii: Facultatea de Stiinte Economice, Universitatea de Vest din Timisoara;
Experienta profesionala: 7 ani in domeniul feroneriei;
Hobby: activitati in aer liber.
Fondata in anul 1997, compania Verofer, din Arad, realizeaza cilindri de siguranta din alama, manere din diverse materiale (alama, aluminiu eloxat, zinc), elemente de inchidere tip broasca, balamale cilindrice etc. Produsele sunt destinate, in principal, echiparii ferestrelor, dar sunt utilizate si pentru usi de interior/exterior etc.

- Cum a evoluat segmentul de piata specific activitatii firmei in 2007?
- Piata de feronerie pentru ferestre / usi a crescut in mod semnificativ in ultima perioada, situatie datorata, in opinia noastra, evolutiei inregistrate in domeniul proiectelor imobiliare. Majorarea veniturilor companiilor care activeaza in acest sector economic a atras dupa sine, cum era si firesc, atentia altor competitori care au decis sa intre pe piata. inasprirea conditiilor concurentiale va fi benefica atat pentru societatile care activeaza in domeniul feroneriei, cat si pentru beneficiari (companii producatoare de tamplarie termoizolanta), deoarece va genera o diferentiere / imbunatatire a produselor si serviciilor furnizate.

- Mentionati nivelul cifrei de afaceri si obiectivele pentru perioada urmatoare.
- In 2007, am realizat livrari de peste 5 milioane de euro, in crestere cu circa 15% fata de 2006. Pentru 2008, estimam obtinerea unui volum total al vanzarilor de minimum 6 milioane de euro. In etapa urmatoare, avem ca principal obiectiv extinderea cotei de piata, pe baza noilor produse promovate, astfel incat sa devenim principalul furnizor de feronerie pentru marii consumatori. Investitiile pe termen scurt, in valoare de aproximativ un milion de lei, vor fi orientate, in principal, catre conceperea si lansarea pe piata de noi sortimente / servicii.

- Cum se structureaza livrarile Verofer?
- Actualmente, principala componenta a gamei furnizate de Verofer o reprezinta cilindrii de siguranta, cu dimensiuni cuprinse intre 44 mm si 104 mm. Circa 60% din productia companiei este destinata livrarilor catre clienti din Romania, diferenta constituind-o vanzarile catre partenerii externi (firma are o prezenta activa in 8 tari). Cel mai solicitat produs de catre beneficiari, in 2007, a fost reprezentat de cilindrii de siguranta, cu o pondere de 20% din totalul vanzarilor. Modelele Verofer sunt accesibile produccatorilor prin intermediul dealerilor zonali, iar publicului larg cu ajutorul magazinelor de bricolaj (tip DIY): Praktiker, Bricostore, Ambient, Dedeman, Hornbach etc.

- Care au fost principalele dificultati intampinate pe piata feroneriei din Romania?
- Principala dificultate de pe piata consta in faptul ca mentalitatea comerciala a unor concurenti sau chiar clienti nu este, inca, suficient de matura pentru a intelege care sunt beneficiile unei retele de vanzari bine organizate si a unui comert civilizat, principii pe care incearca sa le impuna principalii furnizori de feronerie din Romania.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter