RO EN
السلة فارغة

STIHL Romania: Majorare cu 15% a vanzarilor in 2010

Compania Stihl Romania vizeza pentru acest an majorarea cifrei de afaceri cu 15%, comparativ cu 2009, cand a inregistrat o diminuare cu 20% a acesteia. Conform datelor Ministerului Finantelor, in 2008 societatea a realizat o cifra de afaceri de 94,6 milioane de lei. “Mizam pe calitatea produselor si serviciilor competitive, fapt ce se traduce, in final, printr-o lunga durata de exploatare a fiecarui produs. Spre exemplu, din analizele noastre, daca exploatarea unui motoferastrau Stihl este de aproximativ 15 ani, un produs “no-name” poate fi utilizat circa doi ani de zile, iar la produsele piratate nici nu se poate vorbi de un termen de exploatare”, a declarat Ioan Mezei, director general al companiei. Piata de motounelte din Romania a ajuns la un nivel de aproximativ 65 milioane de euro – 70 milioane de euro, peste cea a Ungariei, Cehiei sau a Bulgariei, insa sub nivelul pietei din Ucraina. Principalele grupe de produse care intra in categoria «motounelte» sunt motoferastraiele si consumabilele specifice (sine, lanturi, uleiuri etc.) motocoasele, gama de curatenie si cea de gradina (marca Viking). Conform reprezentantilor firmei, in tara noastra sunt utilizate 400.000 de motoferastraie, dintre care 150.000 sunt marca Stihl, 15%-20% sunt reprezentate de produsele «no name», iar circa 5% - 10% sunt produse piratate. Cele mai vandute produse ale companiei (circa 50%) sunt motoferastraiele, urmate de motocoase (10%), celelalte procente fiind reprezentate de utilajele de curatenie, accesorii, consumabile si altele. Societatea dispune, in prezent, de o retea de peste 200 de distribuitori. “Dupa investitii de 10 milioane de euro in reteaua de distributie, marketing si comunicare, service, logistica si resurse umane, produsele noastre au ajuns sa fie corect percepute pe piata. Strategia de vanzari mizeaza pe educarea celui care face vanzarea, dar si a celui care va folosi produsul nostru. O astfel de abordare ne obliga sa continuam dezvoltarea retelei de distributie si sa vizam o crestere de 15% in volum”, a precizat Ioan Mezei.

***

Stihl Romania este subsidiara a Andreas Stihl AG&Co., lider mondial pe piata motoferastraielor si una dintre cele mai importante companii pe piata mondiala a motoutilajelor si a uneltelor de gradinarit. Informatii suplimentare, la www.stihl.ro

 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter