RO EN
السلة فارغة

STANLEY BLACK & DECKER: Crestere a vanzarilor cu 5%, prognozata pentru 2010

Stanley.jpgCompania Stanley Black & Decker - rezultat al fuziunii dintre Stanley Works si Black & Decker - a realizat, in primul trimestru din 2010, vanzari nete in valoare de 1,3 miliarde USD, in crestere cu 38% fata de rezultatele aferente anului anterior. Aceasta majorare a fost o consecinta directa a procesului de reunire a afacerilor celor doua societati, dar s-a datorat si influentelor pozitive exercitate de diferentele de curs valutar. Oficialii firmei declara ca, de la data finalizarii procesului de unificare, rezultatele nu au incetat sa apara, fiind deja vizibile primele progrese consemnate in sfera financiara si operationala. Programul de integrare a activitatilor celor doua companii va continua si in perioada imediat urmatoare, costurile totale ale respectivului proces fiind estimate la valoarea de 350 de milioane USD. In intervalul analizat, cifra de afaceri realizata pe segmentul de scule electrice si accesorii s-a majorat cu 1%, in vreme ce profitabilitatea acestui departament a crescut cu 10%, gratie implementarii cu succes a unor initiative de sporire a productivitatii si mixului favorabil intre masurile de restructurare aplicate. Pentru 2010, se estimeaza ca vanzarile se vor situa intre 3,1 miliarde USD si 3,3 miliarde USD, corespunzatoare unei cresteri de 4% - 5% in comparatie cu 2009. De asemenea, prin achizitia ADT France de la concernul international Tyco, se preconizeaza obtinerea unei majorari a vanzarilor cu aproximativ 135 de milioane USD. Informatii suplimentare, lawww.stanleyblackanddecker.com  

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter