RO EN
السلة فارغة

SELENA: Crestere de vanzari de 18% la gama de produse pentru sistemele ETICS

Wojciech Lada, director general Selena Romania:, a afirmat ca "2019 a fost un an de dezvoltare si expansiune in ceea ce priveste divizia noastra de mortare uscate si tencuieli decorative. In aceasta perioada, grupul Selena a investit in unitatea de productie Euro MGA, astfel incat produsele sa fie cat mai competitive si mai adaptate cerintelor pietei. Astfel, am reusit sa depasim obiectivele propuse si ne dorim ca 2020 sa fie la fel de bun, in pofida previziunilor economice pentru Romania. In ultimele 12 luni, am remarcat o usoara stagnare a cererii de materiale de finisaj. Cu toate acestea, am avut o crestere de 18% pe produsele pentru realizarea sistemelor ETICS, care au ponderea cea mai mare in portofoliul nostru. Piata locala a constructiilor este in continua evolutie si mai avem de invatat din experienta statelor occidentale. In ceea ce priveste sectorul reabilitarilor, aceasta reprezinta inca un mare potential pentru toti producatorii de mortare uscate si tencuieli decorative. Printre provocarile cu care ne-am confruntat recent, se numara lipsa oamenilor calificati pe care sa ii angajam, precum si intarzierile la incasari. Totusi, Selena este intotdeauna alaturi de partenerii sai, mereu am incercat sa ne construim afacerea pe parteneriate durabile si impreuna sa depasim orice dificultate. Astfel, am reusit sa ne mentinem cota pe piata, ceea ce a fost posibil inclusiv prin actiuni de promovare a produselor prin servicii si consultanta. Sesiunile de instruire si demonstratiile de produs sunt deja activitati curente cu care incercam sa imbunatatim nivelul de pregatire a aplicatorilor, avand in vedere faptul ca produsele au performante tehnice corespunzatoare doar printr-un montaj adecvat. In ceea ce priveste tendintele, remarcam ca se folosesc tot mai multe rasini in mortare premixate (adezivi ceramici), iar pentru tencuielile grosiere, mortarele speciale (de reparatie) si sape se prefera, in momentul de fata, solutii realizate pe santier, produsele premixate avand o pondere mai mica. In gama solutiilor de finisaj fin, trendul curent este de migratie de la produsele prafoase catre cele umede (glet-pasta). Departamentul de cercetare-dezvoltare din cadrul Euro MGA isi propune sa aduca pe piata produse noi, competitive, usor de aplicat si cu rezidenta sporita. Dorim sa ne diversificam cat mai mult gama si sa putem oferi clientilor sisteme complete, solutii la cheie, pentru orice tip de proiect, acestea fiind concepute astfel incat sa-si potenteze calitatile atunci cand sunt aplicate in sistem. Pentru urmatorii trei ani, strategia companiei prevede atat extinderea portofoliului, cat si lansarea de noi strategii de abordare a cerintelor pietei. Ne concentram pe tehnologiile inovatoare, care sa-i ajute pe utilizatori prin avantaje precum viteza de lucru si usurinta in aplicare, dar si pe beneficiari, prin durabilitate si performante sporite ale lucrarii. Intentionam sa ne optimizam eficienta in productie prin tehnologii noi, prin control si testare interna in toate etapele unui produs, de la materii prime pana la livrarea catre client. Credem, de asemenea, ca digitalizarea in constructii va duce la o crestere a vanzarilor online. In plus, va ajuta la sporirea nivelului de informatii despre produse si utilizarea corecta a acestora".

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter