RO EN
السلة فارغة

RYOBI: Majorare cu 50% a activitatii in domeniul productiei de unelte electrice

Ryobi Group, companie japoneza specializata in productia de scule electrice si sisteme de feronerie, a dat publicitatii rezultatele financiare aferente primului trimestru al anului fiscal 2011. Conform datelor comunicate de managerii holdingului, vanzarile nete din perioada aprilie - iunie a.c. au fost de 37,9 miliarde yeni (444 milioane USD), in crestere cu peste 50% fata de intervalul similar din exercitiul financiar anterior. Fluxul de numerar rezultat din activitati de investitii a atins nivelul de 1,6 miliarde yeni, iar cel corespunzator actiunilor financiare a fost de 7,5 miliarde yeni (de peste 3 ori mai mare in comparatie perioada corespunzatoare a anului trecut). Pe principalele segmente de activitate, situatia este urmatoarea: sectorul de turnatorie a consemnat incasari de 27,9 miliarde yeni (+75%), cel al echipamentelor de tiparit a avut vanzari de 4,23 miliarde yeni (+17%), iar divizia de scule electrice si feronerie pentru constructii a raportat livrari de 37,9 miliarde yeni (+50,4%). Pentru actualul an fiscal, pe fondul mentinerii conditiilor economice dificile, specialistii companiei spera ca un impuls decisiv sa fie dat de aplicarea programelor nationale de stimulare a activitatii, in special in domeniul constructiilor. Daca se realizeaza scenariul optimist prognozat, atunci in 2011 vor fi obtinute vanzari totale de 144 miliarde yeni (circa 1,7 miliarde USD), iar firma se va reincadra in zona de profitabilitate, cu toate ca marjele respective nu vor depasi 3%. Informatii suplimentare, la www.ryobi-group.co.jp

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter