RO EN
السلة فارغة

RYOBI: In 2009-2010 se estimeaza vanzari de circa 1,4 miliarde USD

Ryobi Group, companie japoneza specializata in productia de scule electrice si sisteme de feronerie, a comunicat rezultatele financiare ale primului semestru al anului fiscal 2009-2010, conform carora vanzarile nete au fost de 56 miliarde yeni (624 milioane USD), in scadere cu 48% fata de intervalul corespunzator anterior. Pe parcursul lunilor aprilie - septembrie, economia din Japonia a inregistrat dezechilibre puternice, ca o consecinta a fenomenului de deflatie a monedei nationale si a inrautatirii conditiilor de pe piata muncii. In aceste circumstante, compania a pus un accent deosebit pe activitatile proactive de marketing si pe dezvoltarea de noi produse. De asemenea, au fost implementate masuri de reducere a costurilor si cheltuielilor, de crestere a eficientei operationale si de diminuare a efectelor pietei valutare asupra achizitiilor de capital. Toate acestea nu au fost, insa, suficiente pentru a bloca declinul general al concernului. Pe segmentul de feronerie si scule electrice, s-a inregistrat o scadere de 20%, in intervalul analizat fiind realizate vanzari in valoare de 11,2 miliarde yeni (125 milioane USD). Principalele cauze ale declinului sunt considerate a fi reducerea puternica a numarului de autorizatii de construire, scaderea consumului individual si cresterea nivelului competitional de pe piata constructiilor. Previziunile pentru intregul an fiscal indica vanzari de 123 miliarde yeni (1,37 miliarde USD), fiind de asteptat ca toti indicatorii de profitabilitate sa evolueze pe un trend similar, ca urmare a sporirii eficientei economice. Informatii suplimentare, la www.ryobi-group.co.jp

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter