RO EN
السلة فارغة

ROCA: Pretul ramane principalul criteriu de selectie a produselor sanitare

Subsidiara autohtona a grupului Roca, din Spania, comercializeaza pe piata din Romania exclusiv obiecte sanitare ceramice, vanzarile din 2017 asigurandu-i un rulaj de 10,5 milioane de euro. Avand in vedere obiectivele pe care le are in vedere pentru anul in curs - cresterea capacitatii de fabricatie si diversificarea gamei de produse realizate la unitatea din Bucuresti - compania si-a propus o crestere procentuala cu doua cifre. “Piata autohtona de obiecte sanitare a cunoscut o evolutie in 2017 si ne asteptam ca acest trend sa se pastreze si in 2018, dar cu o dinamica mai ponderata decat in anul anterior. Din datele pe care le detinem, din punct de vedere valoric, piata autohtona de obiecte sanitare ceramice a insumat cel mult 40 de milioane de euro in 2017, cu importuri estimate la 25%-30% din volumul total comercializat. Evident, exista multi factori care pot influenta evolutia sectorului de profil, acestea depinzand atat de mediul economic, cat si de cel politic, iar modificarile legislative din ultima vreme pot si vor influenta evolutia economica a Romaniei. In ceea ce priveste tendintele, nu ne asteptam ca anul in 2018 sa se inregistreze schimbari majore fata cel anterior, insa trebuie sa tinem cont de faptul ca gamele economice reprezinta o parte semnificativa din totalul produselor vandute in Romania, iar in acest caz cel care este sacrificat in beneficiul scaderii pretului, este designul produsului. In tot cazul, fata de perioada 2009-2014, se observa o crestere a disponibilitatii cumparatorilor de a achizitiona produse de calitate superioara. Cu toate acestea, pretul ramane un criteriu foarte important in alegerea produselor sanitare ceramice, urmat de designul, marca si functionalitatea acestora”, a declarat Cornel Costache, manager de operatiuni in cadrul Roca Romania. Informatii suplimentare, la www.ro.roca.com

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter