RO EN
السلة فارغة

RIDGE TOOL: Showroom mobil pentru promovarea sculelor Ridgid

In intervalul 24 februarie - 10 martie a.c., se desfasoara in Romania actiunea de promovare a companiei Ridge Tool - parte a diviziei de scule din cadrul concernului nord-american Emerson - derulata sub titulatura "European Roadshow Ridgid 2010". Evenimentul consta in prezentarea ultimelor inovatii tehnologice lansate de companie, sub forma unui showroom mobil care parcurge, timp de doua saptamani, ruta Constanta - Bucuresti - Cluj-Napoca. Obiectivele declarate ale actiunii sunt constituite de: prezentarea tehnologiilor promovate sub marca Ridgid catre utilizatorii finali din Europa; perfectionarea cunostintelor clientilor si familiarizarea acestora cu tehnicile moderne; consolidarea relatiilor de parteneriat cu distribuitorii. "Dintre noutatile pe care instalatorii din Romania le pot testa cu aceasta ocazie, se remarca sistemul de inspectie SeeSnake, seria MicroReel, care permite vizualizarea conductelor cu diametre cuprinse intre 40 mm si 125 mm, pe o distanta de maximum 30 de metri. O alta inovatie este reprezentata de gama de locatoare (dispozitive de localizare a traseelor de conducte metalice si cabluri electrice) SeekTech, care inglobeaza cea mai performanta tehnologie in domeniul detectiei radio", a declarat Camil Aliman - director regional al Ridge Tool Europe pentru Romania si Ungaria. La prezentarea din Bucuresti a participat si directorul de marketing pentru Europa, Orientul Mijlociu si Africa al reprezentantei Ridge Tool Europe - Matt Ondrejko - care a remarcat faptul ca "orientarea spre piata locala a fost dictata de efervescenta deosebita inregistrata in domeniul constructiilor in aceasta regiune. Evident, recesiunea economica internationala a afectat si compania noastra, dar lucrurile sunt pe cale de a se redresa, astfel incat pentru 2010 preconizam o majorare a vanzarilor pentru subsidiara europeana de aproximativ 15%. De altfel, strategia companiei se aplica potrivit liniilor directoare trasate la nivel de grup, Emerson optand pentru implementarea unei politici agresive de dezvoltare, mai ales pe timp de criza. Astfel, urmand experienta castigata in ultimii 3 ani in SUA prin organizarea unor astfel de actiuni de marketing, am decis ca este momentul oportun pentru alocarea a peste un milion USD in vederea realizarii si in Europa a unui traseu similar, ce include 19 tari. Aceasta actiune se va desfasura pentru o perioada de aproximativ 6 luni".
Vanzari de peste un milion USD, realizate de filiala autohtona

Subsidiara din Romania a realizat in 2009 o cifra de afaceri in valoare de un milion USD, nivel similar celui obtinut in 2008. "Am reusit sa ne mentinem eficienta activitatii, desi structura livrarilor s-a modificat in mod radical. Astfel, daca inainte de inceperea crizei financiare cea mai mare parte a incasarilor (peste 70%) proveneau din comenzile destinate aplicatiilor din domeniul constructiilor civile (pentru lucrari de instalatii), in prezent cota acestora a scazut simtitor, fiind egalata de cea a produselor pentru domeniul edilitar. De altfel, aceast
a evolutie nu inseamna altceva decat o reconfirmare a experientei castigate de colegii din SUA, care arata ca, in perioadele de recesiune, cele mai bune rezultate vin dinspre segmentul produselor destinate reparatiilor si intretinerii retelelor. Am facut deja livrari catre companii specializate in asemenea operatiuni in cateva orase din Romania. De asemenea, trebuie precizat ca din 2008 functioneaza la Cluj-Napoca un parc industrial Emerson, amplasat pe un teren de 11 ha, in cadrul caruia detinem o hala de productie, un centru de specializare a instalatorilor autohtoni, o zona de service si o unitate logistica. Deocamdata, pe plan local sunt fabricate produse din 5 categorii, dar estimam ca numarul acestora se va dubla in urmatorul an. Principalele sortimente executate sunt constituite de bacurile destinate montajului la instrumentele de filetare (manuale sau electrice), precum si de pompa de presiune pentru verificarea integritatii instalatiilor. Reteaua de distributie Ridge Tool Romania este formata, in prezent, din 9 companii si, pe masura cresterii notorietatii marcii si consolidarii pozitiei pe piata, speram ca gradul de acoperire al acesteia se va majora considerabil", a incheiat Camil Aliman.
***
Holdingul Emerson, detinator al marcii Ridgid, a comunicat rezultatele financiare pentru primul trimestru al anului fiscal 2009-2010, conform carora in perioada octombrie - decembrie vanzarile nete la nivel de grup au fost de 5 miliarde USD, in scadere cu 7% comparativ cu intervalul similar din cadrul exercitiului financiar anterior. Pe segmentul de scule, cifra de afaceri s-a diminuat cu 5%. Pentru anul fiscal in curs, este planificata realizarea unei cifre de afaceri cuprinse intre 20,9 miliarde USD si 21,5 miliarde USD. Pe termen scurt, reprezentantii Emerson mizeaza pe o atenuare a declinului in limitele a 3% - 6%. Informatii suplimentare, la www.ridgid.ro

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter