RO EN
السلة فارغة

PRAKTIKER: Diminuari drastice ale vanzarilor in zona balcanica

Grupul german Praktiker a raportat, pentru primul trimestru din acest an, o cifra de afaceri in valoare de 666,4 milioane de euro, in scadere cu 10,9% fata de perioada corespunzatoare din 2010. Incasarile realizate in Germania au totalizat 489,8 milioane de euro (-11,9%), din care cota corespunzatoare a companiei Praktiker a fost de 314,9 milioane de euro (-18,9%), iar cea a Max Bahr de 156,2 milioane de euro (+5,5%). Pe piata internationala, vanzarile au totalizat 176,6 milioane de euro (-8%). Cele mai bune rezultate au fost raportate de subsidiarele din Ucraina si Turcia, in vreme ce livrarile realizate in Polonia, Ungaria si Luxemburg s-au situat la aproximativ acelasi nivel cu situatia raportata in perioada ianuarie - martie 2010. Prin contrast, in Bulgaria, Romania si Grecia s-au consemnat scaderi mai importante, de 11,1%, 31,1%, respectiv 16,8%. Obiectivele pentru 2011 presupun o stabilizare, urmand ca nivelul incasarilor sa se mentina la valoarea raportata in anul anterior (cu toate ca situatia din primele trei luni ale acestui ani nu sunt incurajatoare). De aceea, oficialii Praktiker afirma ca totul depinde de modul in care se va realiza repozitionarea companiei din punct de vedere a strategiei de marketing, precum si de tendintele de recuperare pe care le vor inregistra principalele state in care societatea deruleaza operatiuni comerciale in ceea ce priveste relansarea economica. In orice caz, dupa analiza rezultatelor aferente primului semestru vor fi rectificate tintele pentru 2011. Informatii suplimentare, la www.praktiker.com   

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter