RO EN
السلة فارغة

MAKITA: Consolidare a pozitiei pe toate pietele-tinta

Reprezentantii grupului Makita, din Japonia, unul dintre cei mai importanti furnizori internationali de scule electrice profesionale, au comunicat datele financiare corespunzatoare intervalului aprilie - iunie a.c. Conform datelor oficiale, in perioada analizata vanzarile au insumat aproximativ 64,8 miliarde yeni (760 de milioane USD), in crestere cu 17% fata de trimestrul corespunzator din 2009. Pentru intregul an fiscal 2010 - 2011, specialistii corporatiei preconizeaza realizarea unei cifre de afaceri de circa 250 miliarde yeni (2,93 miliarde USD), ceea ce va constitui o sporire cu 1,7% a veniturilor in comparatie cu exercitiul financiar precedent. In trimestrul al doilea din acest an calendaristic, livrarile din Japonia s-au majorat cu 3%, ajungand la 10,2 miliarde yeni, iar cele din Europa cu 13,8% (27,6 miliarde yeni). O consolidare a pozitiei firmei a fost raportata si in cazul subsidiarelor din America de Nord, unde vanzarile au fost cu 19,8% mai mari (9,23 miliarde yeni). Cea mai favorabila tendinta a fost constatata in Asia, unde s-a inregistrat o marire a incasarilor cu 27,3% (5,31 miliarde yeni). Oficialii concernului considera ca piata imobiliara continua sa manifeste o slabiciune deosebita in statele din Europa, America de Nord si Japonia, unde cresterile economice sunt destul de firave. Nu acelasi lucru se poate afirma referitor la pietele aflate in curs de dezvoltare (din Asia, America de Sud si Centrala), unde economiile tarilor respective au continuat procesul sustinut de consolidare. Informatii suplimentare, la www.makita.biz  

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter