RO EN
السلة فارغة

LASSELSBERGER: Crestere de 10% a afacerilor din 2020 si estimari de consolidare

Grupul Lasselsberger Ceramics Romania, producatorul placilor ceramice marca CESAROM, format din companiile SANEX S.A. si LASSELSBERGER S.A., a inregistrat in 2020 o crestere a cifrei de afaceri de aprox. 10% comparativ cu anul precedent, in timp ce profitul grupului s-a dublat. Pentru anul in curs, compania estimeaza o crestere a cifrei de afaceri cel putin egala cu cea din 2020.
Potrivit reprezentantilor companiei, volumul de gresie si faianta comercializat in 2020 s-a ridicat la aprox. 8 milioane de metri patrati, in crestere cu 4% fata de anul 2019.
Conform datelor companiei, exportul de produse a atins anul trecut nivelul inregistrat in 2019 si reprezinta circa 5% din cifra de afaceri totala. Cele mai dinamice piete externe pentru companie raman in continuare: Austria, Bulgaria, Cehia, Islanda, Republica Moldova, Suedia si Ungaria.
In 2021, Lasselsberger Ceramics Romania mizeaza pe continuarea investitiilor in liniile de fabricatie de la fabrica SANEX din Cluj-Napoca, planificand investitii de peste 2 milioane de euro. Acestea vizeaza cresterea calitatii produselor, eficientizarea activitatii logistice in interiorul fabricii, prin doua linii complet automatizate de sortare si diminuarea consumului de energie prin implementarea unor sisteme inteligente de monitorizare a consumului.
„Suntem increzatori ca anul 2021 ne va aduce rezultate mai bune decat anul trecut, cererea pentru produsele CESAROM fiind pe un trend crescator. Tot mai multi clienti se conving de faptul ca placile ceramice produse in Romania sunt de cele mai multe ori superioare calitativ celor din import, pentru categoriile respective de pret. Aceasta majorare va fi sustinuta si de expansiunea constructiilor noi in principalele orase din tara, dar si de cresterea interesului pentru renovari dupa perioada de pandemie”, a declarat Petrisor Grindeanu, Director General al Lasselsberger Ceramics Romania.
Cele mai solicitate produse din portofoliul CESAROM in 2020 au fost placile de gresie portelanata de format 60 x 30 cm, segment in care CESAROM este lider de piata, iar dintre acestea compania a inregistrat vanzari de top cu gresiile de tip parchet (cunoscut si drept greso-parchet), cele care imita cimentul sau cele care imita pietrele naturale precum granitul sau travertinul. Cele mai populare modele din oferta CESAROM au fost: Canada, Granito, Piedra, Tanum, Traver sau Woodstyle.
Din datele companiei, romanii care au achizitionat placi ceramice CESAROM in 2020 au alocat un buget care a variat intre 2500 lei si 3500 lei in functie de preferinte, de la un buget mediu de 1500 lei inregistrat cu cu un an in urma. Cresterea bugetului vine ca urmare a maririi suprafetelor placate si a inclinatiei romanilor catre produse de o calitate superioara. Totodata, potrivit CESAROM, o influenta importanta asupra bugetului alocat de romani o genereaza atat puterea economica a orasului de resedinta, dar si gradul de informare asupra caracteristicilor tehnice si functionale ale gresiei si faiantei. In topul regiunilor care au generat cele mai multe vanzari anul trecut pentru produsele CESAROM s-au situat Bucurestiul, Ardealul si Moldova.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter