RO EN
السلة فارغة

LAFARGE: Reducere de 22% a veniturilor din Romania, dupa sase luni

Volumul de vanzari de ciment inregistrat de Lafarge Romania in primele sase luni din 2010 a scazut cu 22% fata de aceeasi perioada a anului trecut, o reducere mai drastica a activitatii grupului din Europa Centrala si de Est fiind consemnata numai in Federatia Rusa (-28,6%). Astfel, cantitatea de ciment livrata de companie la nivel national s-a diminuat, in intervalul analizat, cu 19,4%, o depreciere suplimentara de 2,6% a veniturilor diviziei fiind determinata de variatiile preturilor si ale cursului de schimb valutar. La nivel de grup, in semestrul I a.c., producatorul francez de materiale de constructii a raportat o crestere de 3% a cifrei de afaceri, pana la 7,7 miliarde euro, datele disponibile pentru trimestrul al doilea indicand o majorare de 2%, pana la 4,43 miliarde euro. "Perioada aprilie - iunie 2010 a fost marcata de un mediu economic mixt, cu scaderi ale cantitatilor livrate in special pe pietele din centrul si estul Europei si cu semnale de revigorare a activitatii in tarile dezvoltate. Astfel, am revizuit estimarile referitoare la rezultatele financiare aferente acestui an, previzionand o evolutie a cererii de ciment cuprinsa intre -1% si +3% fata de 2009. Pentru 2011 ne-am propus limitarea bugetului pentru investitii la maximum un miliard de euro", a declarat Bruno Lafont, presedinte al Lafarge. Pe categorii de produse, vanzarile de ciment s-au diminuat - in intervalul analizat - cu 4% (pana la 4,96 miliarde euro), cele de agregate, cu 6% (la 3,32 miliarde euro), in timp ce afacerile cu gips au sporit cu 4%, la 725 milioane de euro. Informatii suplimentare, la www.lafarge.com

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter