RO EN
السلة فارغة

KOMATSU: Majorare cu peste 10% a vanzarilor in primul trimestru

 
Producatorul de utilaje Komatsu, din Tokyo - Japonia, a dat recent publicitatii rezultatele financiare aferente primului trimestru din 2011 - 2012, raportand o cifra de afaceri de 494,17 miliarde yeni (6,38 miliarde USD), in crestere cu 10,5% fata de perioada corespunzatoare a exercitiului financiar precedent. In intervalul analizat, cererea pentru echipamente de constructii si utilaje miniere a fost destul de ridicata pe toate pietele-tinta, cu exceptia celei din China, unde solicitarile au inceput sa scada. In ceea ce priveste situatia din statele puternic industrializate, aceasta s-a caracterizat prin stabilitate. Astfel, incasarile din Japonia pe segmentul echipamentelor pentru constructii au insumat 61,43 miliarde yeni (+12,9%), cele din America de Nord si de Sud 106,17 miliarde yeni (+8,1%), in Europa si CSI s-au inregistrat 53,55 miliarde yeni (+35,2%), in China 75,45 miliarde yeni (-23,4%), in Asia/Oceania 109,1 miliarde yeni (+17,4%) si in Orientul Mijlociu/Africa 29,59 miliarde yeni (+37,8%). Pentru intregul an fiscal, expertii companiei estimeaza vanzari de 1.065 miliarde yeni, reprezentand o majorare de 16,6% fata de 2010 - 2011. Aceasta se va datora majorarii cererii atat pe pietele strategice (in special, cele aflate in curs de dezvoltate), cat si pe cele traditionale (din Japonia, America de Nord si Europa). In Romania, distribuitor oficial al Komatsu este compania Marcom, din Bucuresti. Informatii suplimentare, la www.komatsu.com, www.marcom.ro
 
 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter