RO EN
السلة فارغة

ITAL-KOL: Pentru 2010 se are in vedere lansarea de noi produse

Compania Ital-Kol a inregistrat in 2009 o cifra de afaceri de aproximativ 8 milioane de euro, obiectivul pentru acest an fiind mentinerea la acelasi nivel al veniturilor. “Consider ca segmentul de placi ceramice si adezivi a scazut anul trecut cu 30%. Pentru acest an, previzionam ca sectorul specific va continua sa se diminueze cu 10%-15% fata de 2009”, a declarat Dan Mihalache, director general al companiei. Vanzarile Ital-Kol de adezivi pentru placari ceramice si piatra naturala au scazut anul trecut cu aproximativ 15% fata de 2008. Cele mai mari livrari s-au inregistrat in zona Transilvania-Banat si in Bucuresti, produsele cele mai solicitate fiind: adezivii pentru placari grele sau cu piatra naturala, cu gresie portelanata, clincher etc. “Criza financiara a afectat intregul sector al constructiilor, prin contractia activitatii si - implicit - a cererii de materiale. Totodata s-a remarcat si cresterea riscului de nerecuperare a datoriilor. Principalele probleme pe care le intampinam sunt reprezentate de intarzierile la incasarea creantelor. Pentru 2010 avem in vedere lansarea de produse noi pe segmentele pe care deja activam, care prezinta atractivitate, precum si o mai eficienta utilizare a resurselor companiei”, a precizat reprezentantul firmei. Ital-Kol, societate mixta romano-italiana, are ca obiect de activitate productia de cimenturi adezive pentru fixarea placilor ceramice si similare, gleturi, ciment pentru rosturi, sape autonivelante, impermeabilizanti si alte produse tehnice pentru constructii. Informatii suplimentare, la www.italkol.ro

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter