RO EN
السلة فارغة

HORNBACH: Vanzari in crestere la cele 50 de marci proprii comercializate local

Hornbach, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de constructii si gradinarit, inregistreaza, de la un an la altul, o crestere tot mai mare a vanzarilor de articole sub marca proprie, acest lucru fiind determinat de increderea pe care o au clientii in produsele dezvoltate de catre grupul german.
"Pentru a completa sortimentul existent sau pentru a ne diferentia de concurenta pe un anumit segment, am dezvoltat, de-a lungul timpului, mai multe game de produse, disponibile exclusiv in reteaua de magazine Hornbach. Astfel, observam o crestere constanta a vanzarilor pentru produsele sub marca proprie", a declarat Mugurel-Horia Rusu, director general al Hornbach Romania.
Potrivit afirmatiilor sale, produsele marca proprie reprezinta garantia calitatii pe care Hornbach o ofera clientilor. In plus, in functie de denumirea, de spatiul de expunere si de calitatea produsului, acestea se intiparesc in mintea clientilor.
"Un avantaj insemnat este faptul ca aceste produse beneficiaza de un dublu control al calitatii, primul venind din partea firmei producatoare, ca apoi totul sa fie verificat si de catre reprezentantii Hornbach", a mai spus reprezentantul companiei.
Mugurel-Horia Rusu a subliniat, de asemenea, ca pe piata locala exista o afinitate pentru produsele de origine germana, calitatea acestora fiind un etalon respectat de catre clienti. Acestia opteaza pentru marca proprie Hornbach avand incredere in produsele de calitate germana, dar si in valorile transmise de catre magazinele Hornbach in toti anii de prezenta pe piata locala. De asemenea, angajatii Hornbach cunosc foarte bine marcile proprii si calitatile acestora, astfel incat consilierea clientilor de catre acestia a fost mereu un punct forte pe acest segment.
"In cazul marcilor proprii, Hornbach actioneaza ca un producator: cream specificatiile si ulterior verificam calitatea produselor. Majoritatea articolelor marca proprie sunt fabricate in Germania, dar o parte dintre acestea, precum Soluna (jaluzele), Aron (ferestre), Akkit (sistem de aplicare a gresiei) si Precit (panouri sandwich), sunt produse local", a mai spus reprezentantul companiei.
In ceea ce priveste gamele de produse unde marcile proprii conduc in vanzari, acestea sunt plantele de interior (FloraSelf), gratarele de gradina (Tennecker), hrana pentru animale (Mr. Beef), vopselurile si lacurile (Hornbach, StyleColor, StyleColor Selection), jaluzelele (Soluna), perdelele si draperiile (Solevita).
O preferinta a clientilor romani pentru marca retailerului german se regaseste la categoria de vopseluri. Dintre marcile proprii, se remarca Hornbach Meister Polar - vopsea lavabila de calitate, fara conservanti, mata, sau Hornbach StyleColor - gama de vopsea gata colorata, cu efecte creative. Pe segmentul de jaluzele, rulouri sau galerii, se opteaza tot mai des pentru marca proprie Soluna.
Si ferestrele pentru locuinta marca Aron, fabricate in Romania, sunt tot mai alese de clienti deoarece pun accent pe o fiabilitate si inovatii tehnice, alaturi de un design atractiv. Nu in ultimul rand, pe segmentul de baterii, marca Avital este in topul vanzarilor datorita unui raport optim intre calitate si pret, dar si a designului atractiv.
In total, in magazinele Hornbach din Romania exista 50 de marci proprii.
***
Grupul Hornbach detine, in acest moment, 161 de magazine mixte de materiale de constructii si gradinarit si magazine online, in 9 tari din Europa. In Romania, reteaua include 7 magazine (Bucuresti - Berceni, Militari, Balotesti, Brasov, Timisoara, Sibiu si Oradea). 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter