RO EN
السلة فارغة

HITACHI KOKI: Crestere sustinuta in toate regiunile

Reprezentantii companiei Hitachi Koki, din Tokyo - Japonia, au anuntat rezultatele financiare aferente trimestrului al doilea al anului fiscal 2010 - 2011. Conform raportului oficial, in perioada aprilie - septembrie a.c., vanzarile nete au fost de 59,5 miliarde yeni (708 milioane USD), cu 5,9% mai mari fata de intervalul corespunzator din 2009. Profitul operational in primul semestru al exercitiului financiar analizat a fost de 991 milioane yeni, iar venitul net aferent ultimului trimestru a depasit pragul de 143 milioane yeni. Pentru intregul an fiscal, expertii Hitachi Koki estimeaza obtinerea unei cifre de afaceri de 121 miliarde yeni si a unui profit de 4,2 miliarde yeni. Specialistii societatii observa faptul ca, desi economia mondiala s-a plasat pe un trend ascendent in ultimul an, ritmul recuperarii nu a fost suficient de ridicat. Chiar si in aceste conditii nefavorabile, compania japoneza a reusit cresterea performantelor operationale, in special pe pietele statelor aflate in curs de dezvoltare, consolidandu-si, totodata, retelele de distributie din zonele puternic industrializate. Pe segmentul de scule electrice, livrarile din Europa au fost afectate de existenta unui mediu de afaceri instabil, aspect ce nu a impiedicat sporirea vanzarilor cu 6% (nivel aproximativ egal cu acela din SUA). Cele mai bune rezultate au fost inregistrate in tarile din estul continentului si in Federatia Rusa. Diferente semnificative exista  in ceea ce priveste situatia din Asia (in special India si China), unde incasarile s-au majorat cu 26%. Informatii suplimentare, la www.hitachi-koki.com

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter