RO EN
السلة فارغة

HITACHI: Imbunatatire lenta a nivelului vanzarilor in 2011 - 2012

Producatorul de scule electrice Hitachi Koki CO., din Tokyo - Japonia, a anuntat rezultatele aferente ultimului trimestrul anului fiscal 2010 - 2011. Rapoartele oficiale indica pentru exercitiul financiar mentionat realizarea unei cifre de afaceri in valoare de 118,55 miliarde yeni (respectiv 1,46 miliarde USD), in crestere cu 3% fata de 2009 - 2010. Profitul operational a fost de 3,63 miliarde yeni, iar veniturile nete au atins 528 de milioane yeni. Aceste rezultate nu corespund prognozelor inaintate in ultima perioada, care indicau vanzari de 121 de miliarde yeni si un profit de 1,6 miliarde yeni. Conducerea companiei incearca sa explice scaderile prin evenimentele care au caracterizat situatia economica si politica internationala. Astfel, desi a fost adoptat un plan de masuri complex, ce presupunea consolidarea retelei de distributie, imbunatatirea portofoliului de clienti si expansiunea activa prin lansarea de produse noi, cataclismul natural care a afectat arhipelagul nipon a zadarnicit o mare parte din eforturile depuse. De asemenea, un alt factor care influenteaza negativ si pe termen lung cererea de produse specifice este reprezentat de perpetuarea crizei in constructia de imobile rezidentiale din SUA, coroborata cu dezechilibrele consemnate in zona de sud a Europei. In perioada urmatoare, se intentioneaza focalizarea atentiei spre pietele aflate in curs de dezvoltare, prin implementarea unui plan precis de actiune care va viza consolidarea afacerilor in Asia si America Latina. Informatii suplimentare, la www.hitachi-koki.com 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter