RO EN
السلة فارغة

HILTI: Procesul de internationalizare continua

Intr-un comunicat dat recent publicitatii, reprezentantii companiei Hilti, cu sediul central in Schaan - Lichtenstein, au anuntat faptul ca, in primele patru luni din 2011, vanzarile la nivel de grup au inregistrat o sporire de 13% (in valute locale), in comparatie cu perioada similara din 2010. Cifra de afaceri raportata in franci elvetieni (CHF) care constituie moneda principatului unde se afla resedinta grupului s-a majorat cu 2%, pana la nivelul de 1,27 miliarde CHF. Diferenta consistenta intre cele doua valori indica gradul major in care consolidarea monedei nationale a influentat rentabilitatea companiei. Din punct de vedere geografic, o tendinta puternic pozitiva a fost inregistrata in America de Nord (+20%), un impact hotarator fiind exercitat de achizitia firmei Unirac. In Europa, cresterea a fost de 8%, iar in America Latina de 14%. O majorare exploziva a fost consemnata de reprezentantele din regiunea Europa de Est/Orientul Mijlociu/Africa, unde livrarile au sporit cu 42%. Conducerea societatii isi exprima satisfactia in legatura cu faptul ca s-a reusit mentinerea unui ritm alert de crestere. In perioada urmatoare, principalele probleme vor fi legate de cursul de schimb valutar si de majorarea preturilor la materiile prime. Din acest motiv va fi pus un accent deosebit pe managementul costurilor si stabilirea stricta a prioritatilor in ceea ce priveste programele de investitii. De asemenea, va continua procesul de internationalizare a activitatii companiei. Informatii suplimentare, la www.hilti.com  

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter