RO EN
السلة فارغة

HCM: Sporire cu 27% a livrarilor in intervalul iulie - septembrie

Producatorul japonez de excavatoare, autocamioane de mare capacitate, instalatii de sapare a tunelurilor etc. Hitachi Construction Machinery (HCM) a comunicat rezultatele financiare aferente celui de-al doilea trimestru al anului fiscal 2010 - 2011. Vanzarile nete in perioada analizata au cumulat 346,1 miliarde yeni (4,23 miliarde USD), in crestere cu 27% fata de intervalul similar al exercitiului financiar precedent. In Japonia, desi cheltuielile publice s-au mentinut la un nivel scazut, cererea pentru excavatoare de tip hidraulic s-a majorat datorita cresterii investitiilor imobiliare private. In America de Nord si de Sud conditiile economice se imbunatatesc gradual, ceea ce a determinat ca livrarile de utilaje pentru constructii sa sporeasca sensibil (+15,2%). In ceea ce priveste situatia din Europa, se pare ca pragul minim al recesiunii a fost depasit, instalandu-se o tendinta ascendenta, in special in domeniul constructiilor. Astfel, livrarile s-au majorat cu 2,4%. Dupa cum era de asteptat, cele mai multe solicitari au provenit de la beneficiarii din China (+43%), zona in care cererea se consolideaza pe termen lung. In cadrul diviziei de utilaje pentru constructii a fost implementata o strategie de extindere a portofoliului de produse, prin introducerea unor modele noi de excavatoare hidraulice de mari dimensiuni, echipate cu motoare electrice sau ecologice. Produsele companiei japoneze sunt disponibile in Romania prin intermediul societatii Starwest, din Oradea. Informatii suplimentare, la www.hitachi-c-m.com, www.starwest.ro
 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter