RO EN
السلة فارغة

FORBO: Deprecieri ale rezultatelor pe fondul scaderii investitiilor publice

In prima parte a anului 2012, grupul Forbo, specializat in fabricarea de sisteme de pardoseala, dispozitive de miscare si substante adezive, a comunicat livrari in valoare de 603,1 milioane franci elvetieni - CHF, ceea ce constituie, in monede locale, o usoara descrestere de 0,9% fata de perioada similara a exercitiului financiar precedent. Din punct de vedere structural, divizia de sisteme de miscare a consemnat o sporire de 1,3%, in vreme ce pe celelalte doua segmente scaderea a fost de 1,7% (la pardoseli), respectiv 0,5% in ceea ce priveste adezivii. La randul sau, profitabilitatea a fost afectata de recesiune, veniturile operationale diminuandu-se cu 18,2%, pana la cota de 67,5 milioane CHF. Cu toate acestea, situatia a fost destul de eterogena la nivel departamental, cele mai mari scaderi fiind inregistrate de sectiile de pardoseli si adezivi. In opinia conducerii societatii, au fost identificati trei factori majori care au contribuit la atenuarea efectelor negative ale crizei economice, acestea fiind: sustinerea unui portofoliul de produse inovatoare; alocarea resurselor spre proiecte de investitii in sustenabilitate; aplicarea unor ajustari structurale sistematice. Pe termen scurt, este de asteptat o continuare a tendintei de scadere a cheltuielilor in sectorul public, fapt ce va afecta activitatea grupului. In aceste conditii, se spera totusi obtinerea in semestrul al doilea a.c. a unui profit net usor superior celui inregistrat in intervalul ianuarie - iunie 2012. Informatii suplimentare, la www.forbo.com   
 
  

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter