RO EN
السلة فارغة

EMERSON: Sporiri de 8% pe segmentul de scule

Concernul Emerson - SUA, specializat in fabricatia unei game diverse de inalte tehnologii industriale si detinator al pachetului majoritar de actiuni al companiei Ridgid (unul dintre cei mai importanti furnizori internationali de scule pentru domeniul instalatiilor sanitare), a raportat, pentru trimestrul al doilea al anului fiscal 2010 - 2011, o cifra de afaceri in valoare de 5,9 miliarde USD, in crestere cu 18% fata de perioada similara a exercitiului financiar precedent (influenta achizitiilor a fost de 3%, iar cea a ratei de schimb valutar de 1%). Imbunatatirea performantelor operationale a fost consemnata in toate regiunile in care compania deruleaza activitati comerciale. Astfel, in SUA incasarile au sporit cu 13%, in Europa cu 17%, iar in Asia cu 10%, ceea ce a dus la o majorare a veniturilor cu 38%. Pe segmentul de scule, vanzarile au fost cu 8% mai mari in comparatie cu intervalul ianuarie - martie 2010, performanta fiind generata de rezultatele deosebite consemnate in ceea ce priveste livrarile de instrumente profesionale (in conditiile in care domeniul de retail a ramas la un nivel foarte scazut). Profitabilitatea diviziei analizate a fost afectata de inflatia consemnata in ceea ce priveste materiile prime si materialele, de sporirea costurilor de transport si de alocarea unor fonduri importante pentru dezvoltare. In cea de-a doua parte a anului fiscal curent, specialistii Emerson estimeaza o accelerare a ritmului de crestere, ceea ce se va concretiza printr-o majorare a incasarilor cu 15% - 18%. Informatii suplimentare, la www.emerson.com  

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter