RO EN
السلة فارغة

DUPONT: Sporire sustinuta a livrarilor in intervalul aprilie-iunie

Corporatia DuPont, din SUA, a comunicat, pentru trimestrul al doilea din 2011, o cifra de afaceri de 11 miliarde USD, in crestere cu 7% fata de intervalul similar din anul fiscal precedent. Cele mai mari vanzari au fost realizate in SUA si Canada (5 miliarde USD, ceea ce inseamna o majorare de 12%), Europa, Orientul Mijlociu si Africa (2,5 miliarde USD), Asia/Pacific (2,4 miliarde USD) si America Latina (1,1 miliarde USD). Veniturile nete au cumulat aproximativ 1,18 miliarde USD, in usoara scadere fata de exercitiul financiar anterior, cand se situau la 1,21 miliarde USD. Divizia de produse chimice performante a raportat livrari in valoare de 2 miliarde USD, cea de sisteme de acoperire de 1,1 miliarde USD, in vreme ce sectia de materiale si tehnologii high-tech a anuntat incasari de 1,7 miliarde USD. Conducerea companiei a afirmat ca o serie de departamente au avut performante deosebite, in pofida deteriorarii situatiei economice generale pe anumite piete-cheie, cu deosebire cele din Europa. Echipele DuPont au reusit insa sa depaseasca aceste obstacole, actionand optim intr-un mediu dinamic, iar eforturile respective au fost sustinute prin programe de investitii orientare spre inovatie. Pentru intregul an fiscal, previziunile sunt de limitare a eficientei, din cauza gradului sporit de incertitudine atat in ceea ce priveste indicatorii macroeconomici, cat si fluctuatiile de pe piata valutara, coroborate cu eventualitatea cresterii fiscalitatii. Informatii suplimentare, la www.dupont.com 
 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter