RO EN
السلة فارغة

DOOSAN: Vanzari de aproximativ un miliard USD in trimestrul al treilea

Concernul Doosan Infracore, lider al pietei de constructii de masini din Coreea de Sud, a comunicat rezultatele financiare aferente trimestrului al treilea al exercitiului financiar curent. Conform raportului oficial, vanzarile aferente perioadei analizate au fost de 1.095 miliarde woni - KRW (986 milioane USD), in crestere cu 67,6% fata de intervalul similar din 2009. Pe segmentul utilajelor pentru constructii au fost consemnate livrari in valoare de 552 miliarde KRW (+67,2%), corespunzatoare unui profit de 124 miliarde KRW (+93,7%), ce reprezinta un sfert din veniturile totale ale companiei. Tendinta puternic ascendenta a fost generata de cresterea cererii din regiunile aflate in curs de dezvoltare, precum si de revigorarea graduala a pietelor traditionale. In ceea ce priveste divizia de masini, vanzarile in domeniu au fost impulsionate de solicitarile efectuate de partenerii din China. Astfel, in domeniul excavatoarelor, solicitarile din statul asiatic s-au majorat cu 48%, de la 14.824 de unitati la 22.000 de unitati. O dinamica si mai evidenta a fost consemnata in ceea ce priveste livrarile de buldozere, acestea crescand cu 320%, pana la nivelul de 3.800 de unitati. Managementul companiei intentioneaza sa-si focalizeze atentia spre piata utilajelor de mare capacitate, pentru 2010 obiectivul fiind constituit de comercializarea unui numar de aproximativ 5.000 de astfel de echipamente. In Romania, produsele Doosan sunt livrate de compania Radacini Equipment, din Bucuresti. Informatii suplimentare, la www.doosaninfracore.co.kr 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter