RO EN
السلة فارغة

DEN BRAVEN: Crestere masiva a vanzarilor atat pe plan local, cat si la export

Grupul Den Braven, infiintat in anul 1974, in Olanda, detine 11 unitati de productie la nivel mondial, peste 25 de filiale si deruleaza activitati in peste 100 de tari din intreaga lume, fiind specializat in productia si distributia izolantilor si adezivilor profesionali pentru constructii, industria geamului termoizolant si auto. In octombrie 1997, a fost inaugurata reprezentanta din Romania, pentru care lucreaza peste 250 de angajati. In vara anului 2010, grupul Den Braven a fost preluat de consortiul olandez Egeria-Wagram, care administreaza active in valoare de peste 1,5 miliarde de euro si a decis sustinerea dezvoltarii capacitatilor de productie si cresterea cifrei de afaceri a grupului. In continuare, directorul general al Den Braven Romania, isi exprima opinia in legatura cu situatia pe plan local a companiei, referindu-se si la perspectivele de dezvoltare pe termen scurt.
 
Adrian State, director general al Den Braven Romania: "In primele trei luni din 2011, am inregistrat vanzari totale in valoare de 8,1 milioane de euro, in crestere cu 25% fata de nivelul de 6,5 milioane de euro consemnat in trimestrul I al anului precedent. Avansul a fost determinat, in principal, de cresterea vanzarilor la export, precum si de majorarea cotelor de piata in Romania. Vanzarile companiei pe piata locala in intervalul ianuarie-martie 2011 au sporit cu 3%, situandu-se la nivelul de trei milioane de euro, cele mai importante livrari fiind realizate prin marile retele de magazine specializate in distributia materialelor de constructii. In ceea ce priveste exportul, pe pietele externe am livrat produse in valoare de 4,8 milioane de euro, in crestere cu 46% fata de perioada similara a anului 2010 (in acelasi interval, vanzarile in Republica Moldova s-au majorat cu 5%, la aproximativ 350.000 de euro). In conditiile in care iarna s-a prelungit pana la jumatatea lunii martie, iar cererea de materiale de constructii este aproape nula pe o piata inghetata din cauza lipsei proiectelor si a investitiilor, obtinerea unei cresteri in Romania reprezinta o performanta extraordinara. Majorarea cotelor a fost posibila datorita ofertelor noastre la preturi de producator, clientii alegand produsele Den Braven pentru calitate, pret si termene de livrare rapide, conform cerintelor acestora. Reteaua de distributie permite livrari in orice punct al tarii in maximum 24 de ore, in timp ce multi concurenti si-au redus activitatea si chiar au inchis puncte locale de lucru, pe fondul cresterii costurilor operationale, al scaderii pietei si al dependentei exclusive de importuri din ce in ce mai scumpe. Den Braven Romania a reusit si in al doilea an al crizei economice sa isi consolideze pozitia de lider pe segmentele in care activeaza. Astfel, potrivit unui studiu de piata realizat de centrul de cercetare Mednet Research, produsele noastre au o pondere de peste 50% pe pietele de spuma poliuretanica, izolanti siliconici si hotmelt. Referitor la previziunile pe termen scurt, piata locala a constructiilor ar putea inregistra o usoara redresare incepand din a doua parte a anului, ca urmare a alocarii de fonduri pentru proiecte publice care sa pregateasca viitoarea campanie electorala pentru alegerile din 2012. In orice caz, 2011 va fi un an al proiectelor publice, pentru ca Guvernul va aloca, in mod cert, o serie de fonduri pentru acest tip de investitii, astfel incat piata s-ar putea revigora usor in semestrul al doilea. Aceasta redresare va fi artificiala si nu va reprezenta o crestere sanatoasa a sectorului constructiilor, cum se intampla in economiile dezvoltate, pentru ca nu exista proiecte si investitii private, piata imobiliara este paralizata, iar premisele pentru deblocarea acestora in 2011 sunt aproape nule".

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter