RO EN
السلة فارغة

Cifra de afaceri de 7 miliarde euro pentru HeidelbergCement in primul semestru

In primul semestru din 2008, grupul HeidelbergCement a inregistrat o cifra de afaceri de aproximativ 7 miliarde euro, in crestere cu 66,5% fata de perioada similara din 2007, cand s-au inregistrat venituri in valoare de peste 4,1 miliarde euro. "Aceste rezultate financiare s-au datorat achizitionarii firmei Hanson (din Marea Britanie), dar si majorarii cantitatilor livrate in Europa de Est, Asia Centrala, Benelux, Scandinavia, Indonezia, China, Africa si Turcia", a declarat Bernd Scheifele, presedinte al companiei. Afacerile cu clincher si ciment s-au majorat cu 8%, pana la un nivel de 44,4 milioane de tone. Livrarile de agregate s-au triplat, ajungand la un volum de 145,5 milioane de tone (fata de 42,3 milioane de tone in perioada similara din 2007), iar vanzarile pentru betonul gata preparat au sporit cu 81,5% pana la un nivel de 22,2 milioane mc. "Cele mai importante cresteri au fost consemnate in Asia, Australia, Africa si Europa. In America de Nord vanzarile s-au micsorat din cauza declinului activitatii din domeniul constructiilor si conditiilor meteorologice nefavorabile. Pentru anul curent preconizam o diminuare a economiei mondiale, insa sunt asteptate sporiri semnificative in Europa de Est, Rusia, Canada, Australia si tarile din Asia aflate in curs de dezvoltare", a precizat reprezentantul HeidelbergCement. Desi economiile din SUA si Marea Britanie trec printr-o perioada nefavorabila, grupul preconizeaza pentru intreg anul 2008 o sporire a cifrei de afaceri de doua cifre procentuale ca rezultat al cresterii inregistrate in Europa, Asia si datorita achizitiei firmei Hanson. Informatii suplimentare, la www.heidelbercement.com

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter