RO EN
السلة فارغة

CBRE: Crestere cu 21% a afacerilor din trimestrul al doilea

Compania americana CB Richard Ellis (CBRE), una dintre cele mai importante agentii imobiliare la nivel global, a inregistrat, in perioada aprilie - iunie a.c., o cifra de afaceri de 1,4 miliarde USD, in crestere cu 21% fata de nivelul de 1,2 miliarde USD consemnat in aceeasi perioada din 2010. "Suntem multumiti de rezultatele inregistrate in trimestrul al doilea al acestui an, mai ales ca au fost obtinute intr-o perioada deosebit de dificila din punct de vedere macroeconomic. Cele mai importante cresteri au fost inregistrate datorita tranzactiilor cu proprietati. Astfel, in timp ce veniturile globale realizate datorita inchirierilor au sporit cu 22%, vanzarile de proprietati imobiliare au generat o majorare de 44% a incasarilor. De asemenea, veniturile obtinute datorita serviciilor de intermediere a unor contracte au crescut cu 13%, iar cele ale diviziei de management al investitiilor au sporit cu 23%", a declarat Brett White, director executiv al CBRE. Din punct de vedere regional, cele mai importante afaceri in trimestrul al doilea a.c. au fost desfasurate in cele doua Americi, veniturile aferente inregistrand un avans de 24%, pana la 897,8 milioane USD. Vanzarile din Europa, Orientul Mijlociu si Asia au sporit cu 16% (la 261,1 milioane USD), iar cele zona Asia-Pacific - cu 19% (pana la 188,5 milioane USD). Rezultatele financiare aferente primelor sase luni din 2011 au sporit cu 19% fata de intervalul similar al anului trecut, cifra de afaceri realizata in aceasta perioada insumand 2,6 miliarde USD. Informatii suplimentare, la www.cbre.com

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter