RO EN
السلة فارغة

BAXI: Cifra de afaceri de 14 milioane de lei

Compania Baxi Romania a inregistrat in 2009 o cifra de afaceri de 14 milioane de lei, in scadere cu 33% fata de 2008, in conditiile in care s-a adancit criza economica si, implicit, ritmul de crestere a pietei constructiilor rezidentiale. “In ceea ce priveste structura vanzarilor, s-a constatat o crestere a cererii de centrale termice cu preturi reduse, aceasta reorientare datorandu-se influentei crizei economice mondiale asupra industriei locale, precum si asupra puterii de cumparare a populatiei”, a declarat Sever Scarlat, director general al companiei. Societatea a demarat, in a doua parte a anului trecut, propriul program «Rabla la centrale», prin care cei care doresc sa-si inlocuiasca instalatiile individuale beneficiaza de o prima de casare de pana la 750 de lei. Astfel, in intervalul septembrie - decembrie 2009, compania a comercializat 600 de centrale termice prin intermediul acestui program, reprezentand 15% din cifra de afaceri aferenta anului trecut. Pentru acest an, reprezentantii firmei preconizeaza realizarea unei cifre de afaceri de 4,5 milioane de euro si o crestere la 30% a vanzarilor realizate prin programul Rabla, din totalul de 10.300 unitati estimate a se livra in 2010. Incepand cu luna martie 2010, firma a extins programul si catre segmentul comercial industrial, iar primele de casare oferite sunt cuprinse intre 3.000 lei si 7.000 de lei. Programul se va desfasura pana la sfarsitul lui 2010, iar compania estimeaza ca peste 3.000 de centrale vor fi inlocuite la nivel national prin intermediul acestuia. Informatii suplimentare, la www.baxi.ro

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter