RO EN
السلة فارغة

3M: Prognoze de crestere cu 15% a vanzarilor, in urmatoarea perioada

Concernul international 3M, din Minnesota - SUA, a raportat rezultatele financiare pentru trimestrul al doilea din 2010. Comunicatul oficial dat recent publicitatii indica realizarea unor vanzari in valoare de 6,7 miliarde USD, cu 17,7% mai mult fata de intervalul aprilie - iunie 2009. Cifra de afaceri s-a imbunatatit pe toate segmentele de activitate, in special la divizia de produse electrice si pentru comunicatii - 2,2 miliarde USD (+32%) si la cea sisteme de afisaj si grafice - un miliard USD (+30%). Pe segmentul de siguranta, securitate si servicii de protectie, cifra de afaceri a fost de 842 de milioane USD (+10,3%). In cadrul diviziei respective, cele mai dinamice evolutii au fost inregistrate in ceea ce priveste vanzarile de sisteme de securitate, materiale granulate destinate utilizarii la executia de acoperisuri si dispozitive de protectie. Din punct de vedere geografic, cele mai bune rezultate au fost raportate in statele cu economii aflate in curs de dezvoltare, arealuri in care media cresterilor a fost de peste 38% (+42% in zona Asia/Pacific, respectiv +21% in America Latina). Vanzarile in SUA s-au majorat cu 9%, iar in Europa cresterea a fost de aproape 11%. Trebuie remarcat ca acesta este cel de-al treilea trimestru consecutiv in care 3M isi imbunatateste performantele financiare fata de intervalurile similare din cadrul exercitiului financiar precedent. Pe termen scurt, prognozele de crestere s-au ajustat de la 10% - 12% la 13% - 15%. Informatii suplimentare, www.3m.com

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter