RO EN
السلة فارغة

CRH: Mentinere a performantelor la nivelul din 2010

Holdingul CRH din Irlanda - important producator international de materiale de constructii - a comunicat pentru prima jumatate a anului fiscal 2011 o majorare de 5% a vanzarilor (excluzand efectele fluctuatiilor de curs valutar si pe cele exercitate de achizitii). In intervalul iulie - septembrie a.c., incasarile au crescut cu 3% fata de nivelul consemnat in perioada corespunzatoare din 2010 (5,1 miliarde euro). In Europa, rezultatele au continuat sa se imbunatateasca treptat, desi ritmul de crestere de 3% inregistrat in trimestrul al doilea al anului fiscal s-a plasat la mai putin de jumatate in raport valoarea aferenta primei jumatati a exerctiului financiar curent. Vanzarile de materiale au avut un spor de 7%, cererea fiind eterogena, caracterizata prin scaderi in Irlanda, Portugalia si Spania, respectiv majorari in Finlanda si Elvetia. Divizia de produse a raportat o imbunatatire de 8%, ceea ce reflecta impulsul dat de conditiile climatice favorabile din prima parte a intervalului analizat. In fine, sectorul european de distributie a avut o majorare de 1% in trimestrul al treilea, ceea ce reflecta o depereciere de la pragul de 7% inregistrat in primul semestru (rezultat al scaderii performantelor din Olanda). In ceea ce priveste operatiunile din America de Nord si de Sud, se mizeaza pe mentinerea rezultatelor din acest an la nivelul celor raportate in 2010, ceea ce se va concretiza prin venituri brute de aproximativ un miliard USD, pentru intregul an fiscal. Informatii suplimentare, la www.crh.ie   
 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter