RO EN
السلة فارغة

SGCP - BU RIGIPS: Calitatea asigura pozitia de lider

Gratie performantelor sale deosebite, in Romania marca Rigips a ajuns sa se confunde, practic, cu produsul sau principal - placile de gips-carton.Inventia a fost brevetata in SUA in 1894 de catre Augustine Sacket. Compania The British Plaster Board (BPB) pus accent pe imbunatatirea produselor, accesand in 1994 piata Romania, iar in 2005 a fost preluat de grupul Saint-Gobain, care a continuat procesul de dezvoltare a unor produse performante. De la inceputul activitatii sale pe plan local, Rigips a investit peste 68 milioane de euro in unitatile sale din tara - fiind printre cele mai performante din lume. Astazi marca se bucura de recunoasterea utilizatorilor autohtoni, primind de doua ori consecutiv premiul „Superbrands”. Rigips are o notorietate de peste 50% si este perceputa ca marca-lider datorita calitatii produselor si reputatiei de a-si indeplini promisiunile. Statutul de lider s-a construit pe relevanta inovatiilor, precum si pe profesionalismul echipei si partenerilor - distribuitori, constructori, arhitecti, dezvoltatori etc. Produsele Saint-Gobain Rigips – placi, profile, accesorii etc. - se regasesc in cladiri de birouri, comerciale, din domeniul medical, hotelier etc. Cateva proiecte majore realizate in ultima perioada si care au participat la concursul international Saint-Gobain Gypsum International Trophy, ce premiaza excelenta in execute sunt reprezentate de Promenada Mall, maternitatea “Regina Maria”, liceul francez “Anna De Noailles”, Auditorium Pallady etc.
 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter