RO EN
السلة فارغة

CERESIT: Notorietatea marcii, data de longevitatea acesteia

Marca a grupului german Henkel, produsele comercializate sub denumirea Ceresit au fost pentru prima data importate in Romania in anul 1997. In cei 18 ani de promovare intensa prin intermediul tuturor canalelor media din tara noastra, Ceresit a devenit cel mai bine vandut adeziv la nivel national, ajungand la o cota de 45% pe segmentul adezivilor pentru placi ceramice. Principalele valori promovate de Henkel pentru notorietatea brandului Ceresit sunt reprezentate de longevitatea marcii (ce presupune un nivel ridicat de prestigiu la nivel international), calitatea produselor ce sustine promisiunea brandului si nu dezamageste consumatorul, rezistenta in timp a lucrarilor efectuate cu acest produs, originea germana si performanta recunoscuta a materialelor nemtesti, inovatia continua prin cercetare (de la un singur produs lansat in urma cu peste 100 de ani s-a ajuns la sapte sisteme de produse ce inglobeaza mai mult de 160 de sortimente diferite), precum si usurinta la utilizare (produsele Ceresit sunt sisteme profesionale cu care se poate lucra fara a avea nevoie de unelte speciale, de tehnici sau tehnologii complicate). Brandul Ceresit este cunoscut la nivel international din anul 1908, cand a fost inventat si patentat ca un material hidroizolant, respectiv ca adaos fara bitum la obtinerea mortarului de ciment impermeabil. Marca a fost recunoscuta la nivel international in anul 1910, in cadrul unei expozitii mondiale ce a avut loc la Bruxelles. In 1961 numele firmei producatoare a devenit "Ceresit-Werke GmbH" si in 1980 compania si-a schimbat din nou numele in "Ceresit GmbH", denumire ce atesta promovarea cu un succes deosebit a brandului in strainatate.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter