RO EN
السلة فارغة

BRIKSTON: Schimbare a numelui firmei, pentru identificarea facila a marcii

Producatorul de caramida Ceramica SA Iasi, unul dintre principalii competitori ai pietei locale de materiale de constructii pentru zidarie si finisaje, si-a schimbat denumirea in Brikston Construction Solutions SA incepand cu luna februarie 2015, preluand, astfel, numele brandului sub care sunt cunoscute produsele fabricate si comercializate. "Decizia de schimbare a denumirii in acord cu marca s-a realizat pentru a avea o comunicare unitara catre consumatori, dar si pentru a reflecta identitatea brandului care ne-a consacrat si in numele companiei. Lansarea acestui brand a reprezentat un pas strategic, deoarece societatea a castigat increderea consumatorilor, reusind sa se impuna pe piata materialelor de zidarie. De asemenea, marca Brikston a avut un rol esential in transformarea companiei dintr-un operator la nivel local, in unul national", a declarat Iulian Mangalagiu, directorul general al Brikston Construction Solutions SA. Potrivit datelor firmei, marca Brikston, lansata in anul 2008, a generat triplarea business-ului Ceramica SA in numai patru ani. Unul din motive, dincolo de calitatea produselor, a fost si faptul ca numele Brikston este puternic si incarcat de semnificatie. "Am combinat termenii «brick» (caramida) si «stone» (piatra) pentru a oferi clientilor, prin nume, cel mai important beneficiu rezultat din utilizarea caramizilor noastre: rezistenta la compresiune. In plus, sloganul «Brikston - Mai rezistenta decat prevede legea», spune totul despre standardele noastre de calitate", a subliniat Iulian Mangalagiu. Brikston Construction Solutions SA are o experienta de 45 de ani pe piata locala si peste 200 de angajati. Brikston este una dintre cele mai solide marci romanesti din domeniul constructiilor.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter