RO EN
السلة فارغة

WIZROM: Al patrulea val al pandemiei a schimbat din nou paradigma pe piata muncii

Piata de munca arata complet diferit fata de conditiile din perioada de dinaintea pandemiei de COVID-19. Din aceasta cauza, IMM-urile simt nevoia de a implementa sisteme software de salarizare si administrare a personalului. Companiile - care trebuie sa pivoteze intre modele de munca (hibrid, telemunca si munca de la birou) - considera util un program versatil si standardizat de gestionare a resurselor umane.
Utilizand un astfel de software, companiile se pot adapta la noile realitati ale pietei muncii si pot evita surprizele legate de schimbarea legislatiei, tendintele emergente si riscurile pentru siguranta angajatilor. Prin urmare, organizatia poate stabili corect obiectivele, strategiile si bugetele necesare pentru managementul resurselor umane.
Cel de-al patrulea val al pandemiei a schimbat din nou paradigma din piata muncii. Astfel, o parte dintre angajati lucreaza in aceasta perioada - alternativ - atat de acasa, cat si de la birou, iar companiile se vad puse in situatia de a se adapta la noul mod de lucru al angajatilor. In practica, modelul hibrid este mai dificil de gestionat decat modelul de lucru numai de la birou sau decat cel de lucru de acasa, iar managerii cauta intotdeauna modalitati de a reduce costurile si de a creste productivitatea. Software-urile de salarizare automate si platformele de management HR sunt cele mai convenabile solutii pentru aceste companii.
 
Contextul pietei pentru IMM-uri
Comisia Europeana a raportat ca in Romania exista aproximativ 500.000 de intreprinderi mici si mijlocii in domeniile industriei, comertului, constructiilor si serviciilor - acestea reprezentand 99% dintre toate companiile active din economia nationala. Potrivit unui document emis de Consiliul National Roman pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii (CNIPMMR) la sfarsitul anului 2020, peste jumatate dintre aceste companii si-au redus activitatea de business anul trecut. Cu toate acestea, numarul de inregistrari de companii noi in primul trimestru al acestui an a crescut cu peste 52% fata de primele trei luni ale anului trecut.
Indiferent de atitudinea fata de schimbarile din piata - fie ca sunt vazute ca obstacole de depasit sau ca oportunitati de crestere - companiile trebuie sa se adapteze noilor realitati. Tehnologia este in continua evolutie, iar tendintele emergente determina noi directii de dezvoltare. Cu toate acestea, cantitatile mari de informatii si modificarile legislative sunt dificil de gestionat.
 
WizOne for All - solutia optima pentru companiile mici si mijlocii
IMM-urile au acum la dispozitie versiunea standardizata a solutiei WizOne pentru gestionarea personalului - WizOne for All. Astfel, acestea isi pot desfasura in mod optim principalele activitati de business.
WizOne for All include patru module si poate fi implementat in numai o saptamana. Solutia software nu are costuri de implementare sau de instalare, iar plata licentei se face pe baza unui abonament lunar, tinand cont de dimensiunea companiei.
Modulul de administrare personal este dedicat dosarelor angajatilor in format electronic, care pot fi actualizate usor si in timp real. Astfel, fiecare dintre acestia beneficiaza de un fisier continand informatii generale si date personale, beneficii, lista de echipamente utilizate, medicina muncii si alte certificari reinnoite periodic, sanctiuni etc.
Sistemul de pontaj electronic, cu o acuratete de 100%, si care nu necesita introducerea manuala a datelor si care este compatibil cu o mare parte a sistemelor de control acces, ofera companiilor oportunitatea de a structura modul de inregistrare a pontajului in functie de specificul activitatii companiei. Modulul de pontaj electronic poate fi configurat in functie de urmatoarele variabile - tipul contractului de munca, structura organizatorica si modul de lucru specific companiei (organizare in departamente, puncte de lucru, sucursale etc.).
WizOne for All include si programul WizSalary, destinat IMM-urilor care au nevoie de un instrument simplu si eficient pentru calculul drepturilor salariale. Acest program a fost dezvoltat astfel incat sa poata fi utilizat cu incredere atat de afaceri cu 10 angajati, cat si de companii cu sute sau mii de angajati.
De asemenea, prin modulul Self Service, companiile pot implementa un flux automat de transmitere si aprobare a cererilor angajatilor. Angajatii pot depune cereri pentru concediu de odihna, medical sau alte cereri de absenta sau work from home, iar managerii pot sa evite suprapunerea de concedii si sa stie care este prezenta in cadrul departamentului, dintr-o privire.
Astfel, IMM-urile beneficiaza de un instrument care garanteaza transparenta proceselor, asigurand securitatea si protectia datelor organizatiei si ale angajatilor.
 
Articol realizat de specialistii de la Wizrom, furnizor de aplicatii software pentru companii.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter