RO EN
السلة فارغة

Smartree: Comportamentul organizatiilor este esential pentru viitorul Europei

Potrivit unui studiu realizat de Truth Central and McCann Worldgroup Europe & UK, un procent de 90% dintre europeni considera ca directorii de organizatii ar trebui sa dea dovada de responsabilitate fata de societate in aceeasi masura ca si liderii politici.
De comportamentul organizatiilor, care in prezent se pare ca este extrem de atent monitorizat in tarile europene, depinde in mare masura succesul acestora, releva studiul.
 
Cooperarea, cheia succesului in afaceri
Pe langa responsabilitate, si cooperarea reprezinta un factor important in ceea ce priveste succesul unei organizatii. Astfel, 83% dintre europeni considera ca pe viitor succesul in afaceri va consta in cooperare, mai degraba decat in concurenta.
Potrivit aceluiasi studiu, 3 din 4 europeni sunt de parere ca brandurile si companiile ar trebui sa joace un rol mai important in ceea ce priveste mentinerea unei Europe unite.
 
2 din 5 directori de companii se gandesc sa paraseasca Europa pentru o viata mai buna
Un procent de 40% dintre directorii de companii din Europa cred ca in viitor vor fi nevoiti sa plece din regiune pentru o viata mai buna. La nivel general, 1 din 3 europeni au afirmat ca se gandesc la aceasta posibilitate.
Procentul cel mai ridicat al celor care iau in considerare sa paraseasca Europa in viitor este reprezentat de minoritati – 48%.
De asemenea, multi din randul celor din generatia Z - 43% sunt dispusi sa plece din Europa in urmatorii ani.
 
Europenii vad Europa ca fiind o regiune lipsita de lideri
Pusi sa aleaga ce personalitate ar putea reprezenta cel mai bine regiunea, 6 din 10 europeni au ales ca si modele de leadership personalitati istorice ca Napoleon Bonaparte, regina Elisabeta a-II-a sau Leonardo da Vinci. In lista de raspunsuri se afla insa si cateva personalitati contemporane precum Angela Merkel si Emmanuel Macron.
Si nu este de mirare ca multi dintre europenii considera ca nu pot fi reprezentati de figuri publice contemporane intrucat 54% dintre acestia cred ca epoca de aur a Europei este de mult apusa.
Exista insa si un procent de 46% dintre europeni, care cred ca Europa se afla in acest moment intr-o epoca de aur sau ca aceasta va veni in cel mai scurt timp. Printre acestia se numara si romanii.
 
Cum isi percep europenii propriile tari
In timp ce locuitorii din tari precum Luxemburg, Portugalia, Italia, Spania, Irlanda, Finlanda, Danemarca sau Belgia sunt de parere ca tarile lor vor fi in viitor modele de urmat, iar cei din tari precum Franta, Marea Britanie si Turcia prevad ca natiunile lor vor fi lideri pe scena mondiala, majoritatea romanilor cred ca Romania va juca rolul de victima.
 
Investitiile in inovare ar trebui sa devina o prioritate pentru tarile europene
Potrivit studiului, europenii spera ca in viitor Europa va fi un exemplu pentru restul regiunilor in ceea ce priveste drepturile omului. De asemenea, oamenii din regiune isi doresc ca tarile europene sa puna pret si pe asistenta medicala, educatie, democratie, stiinta si tehnologie.
In acelasi timp, 1 din 3 europeni sunt de parere ca tarile din Europa ar trebui sa investeasca mai multe resurse in cercetare si inovare, spaniolii (42%) si italienii (39%) conducand topul celor care vad acest lucru ca fiind o prioritate.
Studiul a fost realizat de Truth Central and McCann Worldgroup Europe & UK pe baza a nu mai putin de 27.000 de interviuri si predictii obtinute de la 62 de directori de companii, academicieni si jurnalisti.
 
*** Articol publicat de Smartree, companie ce ofera servicii si solutii software integrate de resurse umane.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter