RO EN
السلة فارغة

URSA: Piata romaneasca este mai deschisa produselor pentru constructii durabile

In primele opt luni din 2019, pe piata locala a sistemelor de izolatii a fost inregistrata o crestere a cererii de materiale premium, in contextul implementarii cerintelor europene privind constructiile eficiente energetic, potrivit lui Sorin Pana, directorul general al companiei Ursa Romania, unul dintre principalii furnizori de vata minerala din tara noastra.
"Estimam ca piata se va mentine, in acest an, la nivelul din 2018, desi nu excludem o usoara crestere. Datele primite din piata in ultimii trei ani evidentiaza faptul ca sectorul materialelor de constructii a inceput sa creasca. Exista o cerere mare de locuinte atat in Bucuresti cat si in tara", a precizat Sorin Pana.
La nivel national, Ursa este activa de 25 de ani, comercializand vata minerala Ursa Glasswool si Ursa Terra, fabricata in Slovenia si Rusia, dar si noul sortiment de vata minerala Ursa PureOne, inclus in oferta grupului in vara anului trecut. 
"Anul trecut, in iunie, grupul Ursa a deschis o noua linie de fabricatie a vatei minerale albe fulgi, care beneficiaza de tehnologia PureOne. De asemenea, am lansat pe piata din Romania produsele Ursa PureOne, vata minerala alba, comercializata atat sub forma de fulgi, cat si de saltea de vata minerala. Produsele care beneficiaza de tehnologia PureOne sunt mai moi decat cele clasice, naturale, performante, 100% reciclabile si revolutioneaza industria. Procesul de fabricatie utilizeaza o tehnologie bazata pe apa, care elibereaza doar vapori. PureOne asigura o izolatie termica excelenta pe parcursul intregului an si este solutia perfecta de izolare acustica. Ajuta utilizatorii finali contribuind la imbunatatirea calitatii aerului din interior si permite arhitectilor sa proiecteze cladiri mai durabile. Ne dorim ca, pana la sfarsitul anului, sa lansam pe piata din Romania o linie de produse specializate pentru izolarea peretilor de hale. Sa speram ca vom avea timpul si parghiile necesare sa testam produsele", a explicat managerul Ursa Romania.
 
Sectorul constructiilor are nevoie de o amprenta verde
In contextul necesitatii adaptarii productiei noilor exigente privind sustenabilitatea si eficienta energetica, incepand cu 2017 grupul Ursa a schimbat toata gama de produse de izolatie, odata cu lansarea pe piata a unei noi tehnologii, Ursa Bionic. Aceasta a adus pe piata europeana materiale de izolare performante, fiind o tehnologie care ofera produselor durabilitate. Produsele inovatoare au primit certificatele internationale Blue Angel, EUCEB, RAL si EPD. 
"Piata cere produse «verzi». Prin urmare, si domeniul constructiilor avea nevoie de o amprenta verde. In ultimii ani, la Ursa am facut demersuri considerabile in dezvoltarea unor produse ecologice. Platforma de cercetare dezvoltata de grup a reusit sa creeze si sa lanseze pe piata vata minerala cu impact pozitiv asupra reducerii poluarii, imbunatatind eficienta energetica a cladirilor. Ursa BiOnic este o tehnologie care ofera produselor durabilitate, pentru conceperea noilor materiale fiind realizata, practic, o simbioza intre componentele organice si liantul biologic utilizat, un amestec de substante organice de origine vegetala", a explicat Sorin Pana.
***
URSA are o experienta de peste 60 de ani in domeniul sistemelor si materialelor pentru izolatii. Cu peste 1.800 de angajati in 13 unitati de productie si 40 de filiale locale, compania este prezenta in Europa, Orientul Mijlociu si Africa de Nord, inregistrand o cifra de afaceri de circa 500 de milioane de euro anual.
Ursa deruleaza in Romania afaceri anuale de 6 milioane de euro, pe o piata aflata pe un trend ascendent in ultimii ani.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter