RO EN
السلة فارغة

URALITA: Situatie favorabila pe pietele din Europa de Est

Grupul spaniol Uralita, specializat in productia de materiale pentru constructii (sisteme de izolare, gips, tigle pentru acoperisuri, tevi etc.), a comunicat pentru 2011 o cifra de afaceri de 677 milioane de euro, ceea ce reprezinta pozitionarea la un nivel similar celui consemnat in 2010. Vanzarile s-au imbunatatit in prima parte a intervalului analizat, insa au suferit o contractie in semestrul al doilea, ca urmare a inrautatirii conditiilor economice din Europa (in special a celor din Peninsula Iberica). Livrarile pe plan international, reprezentand 68% din totalul productiei Uralita, s-au majorat cu 6%, insa aceasta performanta a fost umbrita de diminuarea cu 13% a cifrei de afaceri realizate in Spania, unde sectorul constructiilor a fost afectat de recesiune in ultima perioada. In ceea ce priveste situatia din Europa de Est (cu o pondere de 24% din incasarile la nivel de grup), vanzarile au crescut cu 7%, gratie cererii deosebite din Polonia si Federatia Rusa. Din punct de vedere structural, divizia de solutii pentru interior (gips si produse de izolare), veniturile au cumulat 546 milioane de euro (nivel similar celui din 2010), in vreme ce sectia de tigle pentru acoperis a raportat incasari de 45 milioane de euro (-11%). In fine, pe segmentul de tevi, cifra de afaceri a fost de 85 milioane de euro. Pentru perioada urmatoare, conducerea companiei este optimista, anticipand o revigorare a pietelor din Europa de Est cu un ritm superior celui ce va fi consemnat in partea occidentala a continentului. De asemenea, este de asteptat ca situatia din Spania sa se stabilizeze incepand cu a doua parte a lui 2012. Informatii suplimentare, la www.uralita.com  

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter