RO EN
السلة فارغة

TIKKURILA are ca obiectiv central imbunatatirea profitabilitatii

Furnizorul finlandez de sisteme de finisaj Tikkurila a dat publicitatii rezultatele financiare aferente primei jumatati a anului fiscal in curs. Conform informatiilor oficiale, in perioada respectiva s-a reusit o imbunatatire neta atat in planul vanzarilor, cat si in cel al eficientei economice, in pofida dificultatilor generate de cursul de schimb valutar, precum si de volatilitatea preturilor la materii prime. Datele curente indica pentru trimestrul al doilea incasari de 173,7 milioane de euro, in crestere cu 3,1% daca se exclud efectele exercitate de cursul de schimb si de cesiuni. In conditiile date, profitul operational s-a plasat la 21 milioane euro, aferent unei marje de 12,2%. La nivelul semestrului intai, cifra de afaceri a fost de 303,8 milioane de euro (+1,6%), iar prognozele pentru intregul an indica o mentinere la cotele actual, precum si o crestere a profitului operational ajustat. Din punct de vedere geografic, in perioada analizata rezultatele s-au imbunatatit in toate regiunile, iar aceasta a fost rezultatul unui cumul de factori, dintre care pot fi mentionati: eforturile echipelor proprii de vanzari, conjunctura economica pozitiva si dezvoltarea sistemului de livrare. In ceea ce priveste profitabilitatea, acesta a fost influentata de reducerea costurilor fixe si cresterea preturilor de vanzare, insa in acest din urma domeniu mai sunt necesare ajustari pentru a compensa pe deplin majorarea cheltuielilor cu materiile prime. Cu toate acestea, managementul companiei isi exprima increderea in dezvoltarea economica a principalelor piete pe care le vizeaza si in care nivelul de incredere al clientilor este ridicat. Pe piata din Romania, produsele Tikkurila sunt disponibile prin intermediul unor distribuitori profesionisti, cum ar fi Dejmark Partners si TM Color.
 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter