RO EN
السلة فارغة

TIKKURILA: Crestere a veniturilor si exploatarea optima a avantajelor competitive

In trimestrul al doilea al anului in curs, furnizorul de lacuri si vopsele Tikkurila a raportat o stabilizare a veniturilor. Acestea au totalizat 183,2 milioane de euro, in crestere fata de 179,3 milioane de euro cat se consemna in perioada similara a anului anterior. La nivelul primului semestru din 2017, cifra de afaceri s-a situat la 320,2 milioane de euro, cu 3,3% mai mari fata de intervalul similar al anului precedent. Oficialii companiei apreciaza ca profitul operational s-a situat oarecum sub asteptari, pe fondul realizarii unor vanzari mai mici fata de cele prognozate. Cauza principala a fost constituita de conditiile meteo nefavorabile, dublate de disponibilitatea limitata a materiilor prime. La toate acestea, s-a adaugat si problema modificarii sistemului ERP in Suedia si Finlanda. In perioada urmatoare, tinta majora ramane aceea de majorare a incasarilor, prin exploatarea la maximum a retelei de distributie extrem de fiabile. De asemenea, o alta directie de dezvoltare este aceea a consolidarii competitivitatii atat pe segmentul produselor destinate constructiilor noi, cat si pe cel al serviciilor oferite partenerilor industriali. Din punct de vedere geografic, pe langa pietele din Suedia si Polonia care constituie principalele destinatii ale produselor companiei, atentia va fi concentrata inclusiv spre Federatia Rusa si Finlanda - state care au perspective certe de revigorare economica. Pe piata din Romania, produsele Tikkurila sunt disponibile prin intermediul unor distribuitori profesionisti, cum ar fi Dejmark Partners si TM Color.  

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter