RO EN
السلة فارغة

MOELVEN GLULAM: Stabilizare a cifrei de afaceri la nivelul din 2011

Compania Moelven Glulam, din Norvegia, specializata in productia de materiale de constructii din lemn, a comunicat, pentru al doilea trimestru al anului fiscal 2012, o cifra de afaceri de 2,18 miliarde coroane norvegiene - NOK (aproximativ 292 milioane de euro), mentinandu-se la nivelul consemnat in intervalul similar al exercitiului financiar precedent. Profitul operational aferente perioadei analizate a fost de 45,5 milioane NOK, cu 10 milioane NOK inferior veniturilor obtinute in aprilie - iunie 2011. Conducerea societatii a atribuit aceste rezultate faptului ca in ultimele luni au fost inregistrate mai putine intreruperi ale activitatii, ceea ce, coroborat cu masurile de imbunatatire a productivitatii, a dus la obtinerea unei stabilitati intr-o perioada marcata de mari framantari economice. Cu toate ca preturile achitate pentru achizitia materiilor prime au scazut, aceasta nu a reusit sa compenseze diminuarea cererii de produse specifice pe anumite segmente de piata. In ceea ce priveste divizia de materiale din lemn, aceasta a consemnat performante deosebite mai ales in statele scandinave. Perspectivele pe termen scurt sunt rezervate, mai ales din cauza faptului ca in primul semestru din 2012 nu au fost consemnate incasarile preconizate initial. In perioada urmatoare nu sunt previzibile majorari ale cererii pentru sisteme industriale din lemn la nivelul Europei, insa este de asteptat ca situatia sa fie compensata de cresterea livrarilor realizate in Orientul Mijlociu, Africa de Nord si SUA. Informatii suplimentare, la www.moelven.com   
 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter