RO EN
السلة فارغة

LASSELSBERGER: Exporturi de doua milioane de euro, in 2010

Lasselsberger SA, producatorul marcii de placi ceramice Cesarom, estimeaza livrari de produse in valoare de un milion de euro pe piata din Bulgaria, reprezentand circa 50% din totalul incasarilor provenite din vanzarile externe (previzionate la doua milioane de euro, in 2010). De asemenea, strategia de afaceri a companiei pentru anul in curs prevede consolidarea pozitiei pe piata din Grecia, unde este prezenta din 2009. "In acest an avem in plan lansarea exporturilor in Serbia, Republica Moldova, Iran, Irak si Africa de Sud, dar si intensificarea prezentei in Bulgaria si Grecia. Extinderea in noi regiuni va fi favorizata si de participarea companiei, in perioada urmatoare, la targurile de profil din SUA si China, evenimente in cadrul carora vom asigura parteneriate cu distribuitori importanti din intreaga lume si vom spori notorietatea brandului Cesarom", a afirmat Christian Morath, director general al Lasselsberger SA. Pe termen mediu, societatea vizeaza distributia si in tari din Europa, precum Franta si Germania. "Ne aflam in discutii cu alte companii membre ale grupului si luam in calcul extinderea si in Occident, in cazul in care produsele noastre nu concureaza cu cele ale celorlalte marci fabricate in cadrul Lasselsberger", a precizat reprezentantul firmei. Producatorul are in plan majorarea exporturilor la 5% din cifra de afaceri din 2010, estimata la 38,5 milioane de euro. Anul trecut, compania a livrat pe pietele externe placi ceramice in valoare de 350.000 de euro, respectiv 1% din veniturile totale. Informatii suplimentare, la www.cesarom.ro

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter