RO EN
السلة فارغة

HIRSCH: Stabilizare a livrarilor de polistiren expandat pentru lucrari de izolatii

Recent, reprezentantii grupului Hirsch au anuntat rezultatele financiare corespunzatoare primelor sase luni ale exercitiului financiar 2014 - 2015, care se incheie la 30 iunie a.c. Pentru perioada analizata, cifra de afaceri s-a situat la 41,9 milioane de euro, in scadere cu 5% fata de intervalul de referinta. Pe segmentul de polistiren expandat (EPS), incasarile au totalizat 35,5 milioane de euro, in scadere de la nivelul de 37,4 milioane de euro, cat se consemna in anul precedent. Divizia de produse pentru termoizolare s-a confruntat cu o contractie cauzata de situatia economica nefavorabila si de cresterea nivelului concurential. Cu toate acestea, prin diversificarea portofoliului de produse s-a reusit o eficientizare a activitatii din domeniu. In ceea ce priveste sectorul tehnologic, vanzarile perioadei analizate au cumulat 6,4 milioane de euro. Pe termen scurt, gratie strategiei de imbunatatire a productivitatii, se estimeaza o imbunatatire a rezultatelor financiare, clientii Hirsch apreciind aceasta abordare, care pune compania in pozitii optime de negociere. Holdingul german detine trei fabrici in Ungaria si cate doua in Slovacia, Polonia si Romania (in Cluj si Bihor). Pe piata autohtona, subsidiara locala a anuntat, pentru 2013, vanzari de 38,3 milioane de lei, situate la un nivel similar celui comunicat in anul fiscal precedent. Produsele din categoria EPS sunt distribuite la nivel national, unitatea de langa Cluj-Napoca avand o capacitate de 300.000 tone/an. Informatii suplimentare, la www.hirsch-gruppe.com

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter