RO EN
السلة فارغة

HENKEL: Majorare de 13,3% a vanzarilor de adezivi din trimestrul al doilea

Vanzarile de adezivi realizate de grupul german Henkel in perioada aprilie-iunie 2015 au crescut cu 13,3% fata de intervalul similar din 2014, pana la o valoare nominala de 2,34 miliarde euro. Potirivt datelor companiei, rezultate foarte bune au fost inregistrate pe pietele emergente, in special in Africa/ Orientul Mijlociu, America Latina si Asia (cu exceptia Japoniei). Subsidiarele din Europa de Est au raportat, de asemenea, rezultate favorabile, in pofida situatiei politice dificile din anumite tari ale regiunii. In ceea ce priveste activitatea din vestul Europei, aceasta s-a inscris in parametri pozitivi, in timp ce afacerile din regiunea Asia-Pacific au cunoscut o evolutie solida. Subsidiarele din America de Nord sunt singurele care au raportat contractii usoare ale activitatii in trimestrul al doilea, insa acestea au fost compensate in totalitate de evolutiile din celelalte regiuni.
La nivel de grup, vanzarile inregistrate de Henkel in trimestrul al doilea din 2015 s-au majorat cu 13,5% fata de aceeasi perioada a anului trecut, pana la 4,7 miliarde euro, in conditiile in care profitul operational al companiei a avansat cu 14%, la 768 milioane de euro. "In pofida mentinerii unui context economic provocator, am consemnat performante solide in perioada aprilie-iunie 2015, principalele motoare ale evolutiei afacerilor si profitului datorandu-se cresterii organice a vanzarilor, achizitiilor realizate in 2014 si, mai ales, consolidarii dolarului american in raport cu moneda euro", a declarat Kasper Rorsted, CEO al grupului Henkel.
La o baza de raportare semestriala, afacerile companiei germane au cunoscut, in perioada ianuarie-iunie 2015, o majorare cu 1,1 miliarde euro a vanzarilor, pana la 9,1 miliarde euro. "Ne asteptam ca actualul mediu economic dificil sa persiste cel putin pana la finele anului in curs. Gradul de volatilitate a pietei globale se va mentine la un nivel ridicat, context in care agilitatea si flexibilitatea vor reprezenta chei ale succesului. La nivelul companiei, vom continua sa ne adaptam permanent la noile conditii si sa ne simplificam si acceleram structurile si procesele concomitent cu noile cerinte ale pietei", a mai spus Kasper Rorsted.
In Romania, grupul german este activ prin reprezentanta Henkel Romania, companie ce a raportat pentru 2014 o cifra de afaceri de 587 milioane de lei (133 milioane de euro), in scadere cu 4,3% fata de nivelul de 613,5 milioane de lei (139 milioane de euro). Totusi, profitul net al companiei locale s-a majorat cu 59%, de la 24,2 milioane de lei (5,5 milioane de euro) in 2013 la 38,5 milioane de lei (8,7 milioane de euro) in 2014. In ultimii ani, Henkel Romania a lucrat, in medie, cu 500 de angajati. La nivel national, compania beneficiaza de trei centre de productie, situate in Pantelimon (Ilfov), Campia Turzii (judetul Cluj) si Roznov (judetul Neamt, fabrica deschisa in 2013), cu o capacitate de productie totala de 680.000 - 700.000 de tone pe an.
 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter