RO EN
السلة فارغة

HENKEL: Crestere de 3,9% a vanzarilor de adezivi in trimestrul al doilea

Divizia de adezivi din cadrul grupului german Henkel a inregistrat, in trimestrul al doilea al acestui an, o crestere de 3,9% a cifrei de afaceri, fata de aceeasi perioada din 2010, pana la 1,96 miliarde euro, rezultat determinat atat de sporirea volumului, cat si a valorii livrarilor. Datorita masurilor intreprinse pentru cresterea eficientei, specialistii departamentului au reusit sa contracareze impactul negativ al cresterii preturilor la materii prime si ambalaje. Profitul operational al acestui segment a consemnat un avans de 21,1%, pana la 269 milioane de euro, indicator ce include si veniturile obtinute din vanzarea afacerii cu membrane utilizate pentru sistemele de acoperisuri, comercializate sub marca Wolfin. La nivel de grup, Henkel a raportat o sporire de 1,6% a vanzarilor din lunile aprilie - iunie 2011, fata de nivelul intervalului similar al anului trecut, pana la valoarea de 3,95 miliarde euro. "Am continuat sa raportam performante optime in trimestrul al doilea, in pofida contextului economic dificil. Toate diviziile companiei au contribuit la aceasta crestere, iar in tarile cu economii aflate in curs de dezvoltare am consemnat majorari de peste 10%, contributia acestora la vanzarile totale ale holdingului sporind la 42%. In pofida scumpirii principalelor materii prime, am reusit sa crestem profitabilitatea tuturor diviziilor, datorita masurilor luate la nivel intern", a declarat Kasper Rorsted, directorul executiv al concernului german. Pe termen scurt, se estimeaza mentinerea unui contex economic dificil, marcat de majorarea cotatiei materiilor prime si de incertitudinile de pe principalele piete de desfacere. Totusi, conducerea Henkel a imbunatatit previziunile de crestere organica pentru anul in curs, pana la +5%. Din punct de vedere regional, vanzarile inregistrate in Europa de Vest in trimestrul al doilea au sporit cu 2,4%, pana la 1,42 miliarde euro, iar cele din estul continentului s-au majorat cu 7,3%, la 729 milioane de euro. Rezultatele din regiunea Africa/ Orientul Mijlociu au fost influentate de contextul politico-social extrem de dificil, incasarile insumand 231 milioane de euro, in scadere usoara fata de nivelul de 236 milioane de euro inregistrat in perioada aprilie - iunie 2010. Vanzarile generate in regiunea Americii de Nord au scazut cu 5,2%, pana la 676 milioane de euro, resimtindu-se puternic impactul cursului valutar mefavorabil, in timp ce in zona Asia-Pacific s-au raportat cresteri de 4,8%, pana la valoarea de 587 milioane de euro. Pe pietele in dezvoltare din Europa de Est, Africa/ Orientul Mijlociu, America Latina si Asia (cu exceptia Japoniei), vanzarile au crescut cu 4,7%, pana la 1,67 miliarde euro. Informatii suplimentare, la www.henkel.com

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter