RO EN
السلة فارغة

FABRYO: Reducere de pana la 15% pe piata vopselelor

Conform estimarilor managerului producatorului de vopsele Fabryo Corporation, consumul pe piata de produse decorative a inregistrat o scadere de 10% - 15% anul trecut, mai putin dramatica decat in anii anteriori, daca se tine cont de faptul ca, in perioada 2008-2010, sectorul specific (ce include segmentele de vopsele, lacuri, amorse, emailuri, grunduri) s-a diminuat cu aproape 40%. Piata vopselelor a fost afectata, in ultima perioada, de cresterea accentuata a preturilor la principalele materii prime, fenomen constatat inca din ultimul trimestru al anului 2010. In conditiile in care consumul se afla in scadere de trei ani, absorbtia acestor cresteri in preturile «de raft», fara a afecta comportamentul de consum, a reprezentat o provocare pentru Fabryo.
 
Aliz Kosza, director general executiv al Fabryo Corporation: "Anul 2012 a debutat deja cu majorarea pretului la dioxid de titan (TiO2), materie prima indispensabila pentru industria de lacuri si vopsele. Totodata, trebuie mentionat faptul ca evolutiile viitoare ale preturilor vor depinde de cererea si oferta existente la nivel global. In ceea ce ne priveste, in 2012 ne propunem consolidarea pozitiei de top pe care o detinem pe piata de lacuri si vopsele decorative din Romania, prin cresterea cotei detinute in prezent. Acest segment la care ne raportam cuprinde produse comercializate exclusiv in Romania (fara exporturi) si nu include marci private, vopsele auto, rasini sau alte produse destinate uzului industrial si nici adezivi (gleturi/prafuri). De asemenea, vom demara o campanie integrata de educare a mesterilor si a consumatorilor finali, prin toate instrumentele care servesc platforma proprie solida, construita in ultimii cinci ani, respectiv: Clubul Meseriasilor Fabryo, site-urile specializate, evenimentele cu demonstratii practice si comunicarea la punctele de vanzare. Vom continua investitiile in marcile noastre si in canalele de vanzare relevante pentru companie. Ne propunem sa extindem, astfel, prin investitii masive reteaua de franciza Renovis, prin care vizam deschiderea unor magazine in alte 14 orase in acest an si, totodata, vom lansa lansa produse si concepte noi. Anul trecut, cele mai bine vandute produse din portofoliul Fabryo Corporation au fost reprezentate de toate categoriile promovate sub marca Savana si de vopseaua lavabila Innenweiss. Conform studiilor de piata Synovate din 2011, Savana detine cea mai mare notorietate nationala dintre marcile comerciale de vopsea, avand, in acelasi timp si cea mai mare rata de conversie".

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter