RO EN
السلة فارغة

Fabryo a inregistrat o crestere de 20% a vanzarilor in primul semestru

Fabryo Corporation, important producator de vopsele de pe piata autohtona, a inregistrat, in prima jumatate a anului, o crestere valorica a veniturilor de peste 20%. Vanzarile cele mai mari s-au obtinut pe segmentul de retail, in magazinele partener si centrele de microproductie. "Strategia pentru dezvoltare (ce presupune o acoperire teritoriala cat mai buna si extinderea centrelor de microproductie, capabile sa livreze clientilor finali produsele decorative colorate dupa preferinte) incepe deja sa dea rezultate", a declarat Aliz Kosza, director general executiv al firmei. Potrivit reprezentantilor societatii, numarul centrelor de microproductie din tara a ajuns la 377. Astfel, masinile de colorat sunt tot mai solicitate, numai in ultimele trei luni fiind instalate 65 de unitati in magazinele partenere si inaugurate alte 7 magazine de prezentare proprii. Vanzarile pentru marcile Innenweiss si Rost s-au mentinut la un nivel constant. Livrarile pentru categoria vopselelor premium au inregistrat majorari cantitative, in tone, de 48% la produsele Savana cu Teflon, 52% pentru Savana lavabila, 80% la Savana tencuieli decorative si 25% pentru Savana lacuri. Societatea detine o platforma de productie de vopsele, realizata in urma unei investitii de peste 15 milioane de euro si colaboreaza cu specialisti internationali din industria lacurilor si vopselelor decorative.
***
In 2007, compania a realizat o cifra de afaceri de 42 milioane de euro, in crestere cu 30% comparativ cu anul precedent. Portofoliul firmei include vopsele, lacuri, emailuri, amorse, adezivi si grund, comercializate sub marcile Savana, Innenweiss, Ekonomic si Rost. Informatii suplimentare, la www.fabryo.com

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter