RO EN
السلة فارغة

DURAZIV: Majorare cu 45% a cifrei de afaceri in primele 9 luni

In intervalul ianuarie - septembrie a.c., compania Duraziv a inregistrat o majorare de 45% a cifrei de afaceri, comparativ cu intervalul similar din 2009, in cadrul tuturor diviziilor, respectiv: adezivi, profile metalice si vopseluri. Cresterea s-a datorat extinderii retelei de distributie, diversificarii gamei de produse si investitiilor in marketing. “Pentru a depasi actuala criza economica, am luat o serie de masuri ce au vizat extinderea echipei de distributie (dubland numarul de angajati) si dezvoltarea diviziei de vopseluri, pentru livrarea unor sisteme complete de finisaj. De asemenea, am mizat pe o promovare mai agresiva a produselor noastre si pe mentinerea unui raport optim calitate/pret”, a declarat Daniel Guzu, director general al societatii.
La nivelul lui 2010, pentru investitii au fost alocate fonduri de 2,5 milioane de euro, din care un milion de euro a reprezentat suma directionata spre dezvoltarea diviziei de tencuieli decorative si vopsele, un milion de euro a constituit cuantumul fondurilor destinate activitatilor de marketing si 0,5 milioane de euro s-au alocat pentru divizia de profile metalice.
In 2009, Duraziv a inregistrat o cifra de afaceri de 9 milioane de euro, in scadere cu 15% fata de 2008. Din aceasta valoare, vanzarile de adezivi au totalizat 3 milioane de euro, iar 6 milioane de euro au fost generate de divizia de profile metalice. Se preconizeaza ca, in acest an, adezivii vor avea o contributie de 4 milioane de euro din totalul cifrei de afaceri. Compania detine o fabrica de adezivi si profile metalice in Popesti - Leordeni, cu o capacitate anuala de productie de 200.000 de tone de adezivi si 12.000 de tone de profile metalice. Informatii suplimentare, la www.duraziv.ro
 
 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter