RO EN
السلة فارغة

Color Smart: Vanzarile din sezonul de vara reprezinta 30% din cifra totala de afaceri

Color Smart Distribution, unic importator si distribuitor in Romania si Republica Moldova al brandurilor premium Novacolor si Pittsburgh Paints, are in sezonul estival vanzari cu aproximativ 7-10% mai mari fata de celelalte trei trimestre ale anului, reprezentand 30-33% din cifra de afaceri realizata de companie. Pentru 2022, Color Smart estimeaza o cifra de afaceri de 4 milioane euro.
Vara este sezonul preferat de romani pentru renovari, iar lucrarile de constructii, amenajare, renovare sunt intr-o crestere semnificativa. Totusi in aceste luni nu sunt recomandate lucrarile la exterior, deoarece temperaturile sunt prea ridicate, cele mai potrivite intervale pentru rezolvarea exterioarelor fiind primavara si toamna. In acest context, vanzarile Color Smart sunt echilibrate in cele trei anotimpuri din an, lunile cu activitate mai redusa fiind cele de iarna.
”Noi recomandam tuturor clientilor sa aloce timp vara pentru amenajarile interioare. In primul rand, datorita zilei mai lungi, aplicatorii beneficiaza de lumina naturala, si astfel pot sa lucreze mai multe ore pe zi, fata de perioadele de iarna. In acelasi timp pentru ca temperaturile ridicate combinate cu umiditatea redusa favorizeaza uscarea mai rapida a peretilor din interiorul locuintelor, astfel incat proiectele se pot finaliza mai repede.
Provocarea reala, complicat de rezolvat este gasirea echipelor de specialisti. Sunt relativ putini aplicatori care stiu sa aplice vopsele decorative sau chiar vopsele lavabile premium si premium plus, deci cererea este mult mai ridicata pe perioada verii”, declara Catalina Trupsor, fondator si CEO Color Smart Distribution.
Incepand de anul acesta, compania s-a axat mult mai mult pe servicii personalizate si proiecte la cheie, care sunt greu de gasit de pe piata locala. Astfel ca orice client care apeleaza la serviciile Color Smart se va bucura de o renovare rapida si de o amenajare de cea mai buna calitate.
Bugetele clientilor Color Smart incep de la 2 euro/mp si pot ajunge pana la 200 euro/ mp. Cei care aleg decorari doar cu produse lavabile aloca bugete cuprinse intre 2,5 si maxim 5 euro/ mp, pe cand clientii care isi doresc amenajari exceptionale cu produse decorative sunt dispusi sa investeasca de la 20 euro/ mp pana la 200 euro/ mp.
”Romanii se orienteaza mai mult decat inainte spre vopsele decorative, spre o paleta cromatica in culori mai vii, combinatii de nuante si texturi inspirate in mare masura din natura.
Clientii inteleg avantajele vopselelor premium - durabilitatea acestora, rezistenta culorilor, designul unic pe care il pot realiza cu aceste tipuri de finisaje si mai ales faptul ca prin alegerea acestor materiale, rezistenta amenajarii la un nivel de calitate exceptional poate depasi 10-15 ani”, declara Catalina Trupsor.
In ceea ce priveste cele mai cautate produse, piata din Romania s-a aliniat trendurilor internationale si romanii incep sa aleaga produse la moda, precum betoanele, micro cimentul sau piatra.
In acelasi timp tot mai cautate sunt vopselurile ecologice pentru ca se pune un accent mai puternic pe materiale sustenabile. Utilizarea acestora in amenajarile interioare reprezinta cel mai nou trend pe piata locala de design interior. Vopselele eco sunt realizate din var, pigmenti naturali si finisaje minerale care au un continut scazut de adezivi adaugati. Toate produsele sustenabile sunt certificate pentru reducerea formaldehidei, si nu contin substante toxice precum titaniu si VOC. Aceste tipuri de vopsea sunt create prin inlocuirea materialelor derivate din fosile cu materiale regenerabile provenite din biomasa.
Toate vopselele din portofoliul Color Smart Distribution sunt ecologice, realizate dupa normele Uniunii Europene, avand cele mai mici emisii de substante toxice, fiind anti-bacteriene si anti mucegai, prin urmare la finalul lucrarilor nu vor exista mirosuri neplacute persistente iar aerul va fi curat si placut.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter