RO EN
السلة فارغة

LASSELSBERGER: Majorare a vanzarilor de placi ceramice in magazinele de bricolaj

Vanzarile de placi ceramice efectuate prin intermediul magazinelor de tip Do-it-Yourself (DIY) si al celor specializate vor creste in urmatorii ani, in detrimentul livrarilor realizate de centrele tip «depozit» (spatii de comercializare a unor diverse tipuri de materiale de constructii fara asistenta specializata), potrivit estimarilor reprezentantilor Lasselsberger SA, producatorul de gresie si faianta marca Cesarom. "In prezent, ponderea centrelor de bricolaj in procesul de achizitie a placilor ceramice este de 35%, in timp ce magazinele specializate - tip showroom - detin o cota de numai 10%. Aproximativ 55% dintre cumparatori aleg unitatile de tip «depozit» pentru achizitia materialelor. In urmatorii trei ani, preconizam ca magazinele DIY vor sustine 40% din livrarile de gresie si faianta, o majorare semnificativa urmand a fi inregistrata de cota showroom-urilor, care va ajunge la 30%", a declarat Eduard Macarescu, director comercial al Lasselsberger SA. De asemenea, pana in anul 2013, se estimeaza cresterea consumului de placi ceramice in zonele rurale cu aproximativ 4%. Astfel, daca in acest moment 67% dintre achizitii sunt efectuate preponderent in mediul urban, iar 33% in cel rural, in urmatorii trei ani 63% din consum va fi directionat catre orase, iar 37% catre sate. O alta tendinta ce va fi observata este aceea de sporire a numarului de lucrari de amenajare cu gresie a teraselor /balcoanelor, in prezent aceste materiale fiind achizitionate aproape exclusiv pentru bai (70%), respectiv pentru bucatarii si holuri (30%). Potrivit datelor Cesarom, criteriile principale de selectie a placilor ceramice sunt reprezentate de factorul estetic si de pretul pe metru patrat. Informatii suplimentare, la www.cesarom.ro

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter